Hanhart horloges

Zijn er op dit forum liefhebbers van Hanhart Chronografen? Er zit een Juwelier Outlet store op het Rokin in Amsterdam die diverse Hanharts aanbiedt tegen aantrekkelijke kortingen. Tevens ook wat Baume & Merciers en horloges van Oris (vooral Tonneaux en Rectangulars, geen divers, maar wel bv een mooie grand date).

Ik meld het maar even.

Zit die soms op de plek waar eerst Rokin Diamonds zat? Schuin tegenover ADC? Ben al 'n tijdje niet meer in Amsterdam geweest, dus daarom vraag ik het even. :slight_smile:

Hebben ze nog meer merken/modellen of is dit 't wel zo’n btje. Bedankt voor de tip in elk geval!

Schuin tegenover ADC ja. Klopt. Vlak bij de Dam. Of daar eerst Rokin Diamonds zat weet ik niet zeker, maar dat zou best kunnen.

Ook nog wat Longines, en diverse goedkope quartz (locman bv of Jensen). Verder niet veel, maar het aanbod wisselt nog wel eens. Soms ligt er een Breitling of een Omega. Op dit moment niet.

Klopt JW. Zelfde eigenaar nog steeds. Is failliet gegaan en heeft nu een ‘‘doorstart’’ gemaakt. Verkoopt alleen niet meer de merken die hij voorheen had (zoals o.a. IWC)…

Okay bedankt Richard. Heb er ooit eens een prachtige Parmigiani om de pols gehad, had geloof ik ook best mooie modellen van Zenith en nog wel wat meer. Als ik in Amsterdam ben zal ik 's kijkje nemen.

Zelfde eigenaar???
Dit is een (tijdelijk) outletfiliaal van Schaap & Citroen!