Hanhart Only

Zo te zien hebben we deze nog niet…een Hanhart Only topic. :thinking: Nu ben ik mij er van bewust dat er niet heel veel Hanhart modellen hier op HF aanwezig zijn maar zeker wel een aantal. Dus is het tijd om eens wat mooie plaatjes te verzamelen dacht ik zo. Komop Hanhart brothers…laat maar zien. :airplane::facepunch:

Wil het toevallige feit dat ik vandaag mijn eerste Hanhart binnen heb. Nou ja zeg…kan geen toeval zijn. :sunglasses: Ik trap af met mijn Hanhart Minos.

Specs :

  • Diameter : 40mm
  • Hoogte : 11.3mm
  • L2L : zo’n 48mm.

Perfecte afmetingen dus.

Een Coin bezel, syringe hands, en small seconds geven de Minos een mooie vintage Flieger look. :ok_hand:

Een open caseback waar het ETA 2895-1 uurwerk zichtbaar is maakt het plaatje compleet.

En dan nu wat plaatjes. Niets bijzonders. Ik moet eigenlijk in de leer bij @koetsjh en @Zulu :camera_flash:


84 likes

Supergave aanwinst :facepunch:t2:

1 like

Dankje Luuk :facepunch:

1 like

Ik kan me voorstellen dat dit een van de weinige horloges is die je nog nooit hebt gehad. Veel draagplezier ervan zolang je hem nog hebt :joy:

3 likes

Leuke aanwinst :+1: veel draagplezier gewenst

1 like

Prachtig !

1 like

Heel vaak naar gekeken en ook op mijn lijstje gestaan. De lange lugs zijn helaas niet zo geschikt voor mijn pols.Had deze bijna gekocht…

22 likes

Ja man die is prachtig! :ok_hand:

:smile:

Dank mannen. :+1:

2 likes

tranen :joy::joy::joy:

1 like

Mooi horloge David! Lekker klassiek, maar toch een frisse uitstraling.
Veel draagplezier. :ok_hand:

Dat chronoding wat @Dreski laat zien is er eentje die ook een tijd op mijn lijstje heeft gestaan. Ze maken mooi spul.

1 like

Gaaf merk, mooi horloge. Heb ik ook vaak naar zitten kijken. :+1:t2:

2 likes

Thx Remco, Wouter. :+1:

2 likes

heb enkel deze 2 Hanhart :sunglasses:

IMG_2607

8 likes

Super! :ok_hand: Ik geloof dat Hanhart ook bekend staat om z’n stopwatches is het niet?

1 like

Als het klopt zijn ze daar zelfs mee begonnen, moeilijk te vinden en worden zeer prijzig, zeker degene in de doos is bijna collectors item , Jaap had laatst ook een mooie Hanhart, was gauw weg :sunglasses:

1 like

Erg leuk om te hebben zo’n collector’s item. Ziet er nog erg goed uit. Welk jaar hebben we het zo’n beetje over?

die in de doos met 1 knop links is uit de 50tiger jaren en werkend met originele hele doos nog een 300 € op en de zwarte rond de 150 €, maar gaan niet weg

1 like

Mooi horloge, ik heb hem nog nooit gezien. Heel veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst !!, staat je goed !

1 like