Weer even het topic van dit fantastische merk omhoog halen. Zo jammer dat we ze niet veel méér zien.
Ja! het kwartaal is aangebroken waar Hanhart de 39mm versie aan gaat uitbrengen voor de 417es.
ZONDER referentie en bemoeienis van een youtuber…
Hopelijk ook het kwartaal waarin ik eindelijk mijn “gewone” 417 kan ophalen.
Geweldig!
Weet je ook waar ik wat meer info daarover kan vinden?Ik zie alleen nog de 39mm met The Urban Gentry erop…
Nog nergens gepubliceerd, maar wel via mail gecommuniceerd. Ergens q2
Zojuist mail ontvangen:
Mijn Hanhart 417ES is gereed.
Yessss!
Ik had al eerder afgesproken om het horloge op de terugweg van vakantie in Italië bij Hanhart zelf op te halen.
Even getwijfeld om toch te laten opsturen, maar de ervaring aldaar is ook leuk en die paar weken extra maken ook niks uit. Wacht al sinds oktober.
Wordt vervolgd.
Leuk! Kun je het museum bekijken. Op woensdag is dat open geloof ik.
En als je daar toch bent, kijk ook even bij de buurman:
En het Uhrenmuseum in Furtwangen.
En… en…. Ach plak er gewoon een week Schwarzwald aan vast
Haha, ik heb dan net 10 dagen Italië gehad.
Ik wordt ook weer eens thuis verwacht.
Overigens ga ik op vrijdag daarheen.
Was geen probleem. Ze doen de deur open.
Ik denk nay.
Alleen met het rode streepje, wellicht.
Dit vind ik te “frivool” voor deze klassieker.
Ik heb voor deze klok, over een paar weken, een original MN strap gekocht. Meer vintage look. Die nummers hoeven niet natuurlijk.
Bedankt voor je reactie. Wilde ‘t eens proberen, want zoveel 21mm bandjes heb ik eigenlijk ook niet om mee te spelen…
Deze ‘corsa’ MN strap eigenlijk aangeschaft voor een ander horloge, maar daar was ‘t ook niet helemaal de beoogde match. Beetje jammer is dat, an-sich ‘n mooi bandje, maar nergens nog helemaal de juiste combi bij gevonden.
Ik ben wel benieuwd hoe de 417ES het doet op zo’n olijfkleurige band. Vaak vind ik dat wel mooi staan, meer vintage ‘original’ inderdaad…
Afwachten hoe dat staat. Ik heb er ook lees en tropical rubber voor aangeschaft.
Nadeel is die verrotte 21 maat. 21 en 19 moet sowieso verboden worden!
Hele mooie plaat!
Prachtige foto weer!
Dank u. In afwachting van jouw foto’s
Die gaan hier hoe dan ook niet aan kunnen tippen.