Als je even doorzoekt leidt EWS exclusive weather systems tot een handelsonderneming in Breda met een ietwat vage site.
Iemand ervaring met deze club?
Heb Hanhart zelf ook even gemaild of ze zaken doen met de onderneming.
Wordt vervolgd.
Als je even doorzoekt leidt EWS exclusive weather systems tot een handelsonderneming in Breda met een ietwat vage site.
Iemand ervaring met deze club?
Heb Hanhart zelf ook even gemaild of ze zaken doen met de onderneming.
Wordt vervolgd.
Ik heb er zelf nooit iets besteld maar zou er geen moeite mee hebben om daar te kopen. Denk dat ze het merk er vooral als bij hebben.
Wel netjes van de vertegenwoordigster
Bingo.
Notabene de CEO van Hanhart mailt terug idd dat ze officieel kanaal zijn. Mystery solved. Dank allen!
Ja, die Toinine is dus erg aardig en kwam mijn 417ES persoonlijk langs brengen.
Hier ook! Super aardige mevrouw.
Ze hebben ook een insta tegenwoordig: https://www.instagram.com/hanhartnederland/
Neem eens contact op zou ik zeggen: info@toininevanderven.nl
Leuk inkijkje in de fabriek van Hanhart in Gütenbach.
Ik had het geluk ook Felix Wallner te ontmoeten.
Leuke tour door het gebouw gehad bij het ophalen van mijn 417ES vorig jaar.
Heel sympathiek en authentiek bedrijf en super aardige mensen.
Afgelopen weekend was ik in Berlijn en heb ik wat Hanhart horloges gepast.
Ik vind de Tachytele in het zwart een supermooi horloge. De rode tachytele ring, de rode pusher en de kathedraal wijzers vind ik fantastisch.
Ook nog even de Pioneer (witte plaat) in 39 gepast. Zat op een bundstrap… Ik ben vergeten hier even een foto van te maken.
De 39mm ES is qua maatvoering weer net iets beter dan de Tachytele… maar die heeft weer niet die specifieke elementen die ik zo waardeer in de Tachy.
Ik zit in dubio.
Wat is jullie mening?
Zojuist ontvangen, ben er erg blij mee.
Ik twijfelde nog even tussen bracelet, leer en nato, maar houd 'm voorlopig op bracelet.
Deze is overigens van prima kwaliteit met snelwisselsysteem en geschroefde links, dus snel op maat te maken.
Heel erg mooi!
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds naar zo’n 417 ES in 39mm zit te loeren. Wat een gave chrono is dat toch.
Maar elke keer dat ik een foto zie van een Hanhart vraag ik me af hoe het nou zit met die rode streep op de lunette. Is dat erop geschilderd of is het geplakt? Op de foto hierboven van @FRANS3 zie je niet echt de vorm van de lunette erin terug en lijkt het alsof het een randje als een sticker heeft. Hoe ziet dat er in werkelijkheid uit?
Dat rood is ceramisch en zal er niet afvallen (hoop ik )
Heb zelf ook de knoop doorgehakt en als het goed is, sturen ze 'm deze week op. Kan niet wachten hoe hij om de pols staat. Ondanks hoge kast hoop ik op een ideale daily rocker.
Er zit een kleine uitsparing waar het rode streepje zit. Het is zeker niet geplakt. Misschien dat dit helpt:
Top! Bedankt! Dit maakt het heel duidelijk.