Ik volgde dit merk nooit zo, maar toch wel erg mooi wat je allemaal ziet hier.
Hanhart is een prachtig mooi merkt met een zeer rijke historie, een merk voor de echte liefhebber!
Iemand dit nieuwe juweeltje al gezien? Kom het net tegen, bericht is van vandaag maar misschien loop ik achter ![]()
Ik heb 7 April een afspraak bij Hanhart voor een museum tour en wat horloges gereserveerd om te bekijken💪🏻 we gaan een roadtrip doen met de mustang naar Stuttgart, het zwarte woud en Luxemburg , een week.
Heb ‘m in 42mm al eens omgehad,staat nog altijd op m’n to buy list.
Op de beurs destijds kon je ze niet kopen,daarna komt het er niet meer van ![]()
Foto’s zijn niet al te best maar was een juweeltje,ik was direct verkocht.
Deze ga ik bekijken bij mijn trip naaar hanhart! Ben benieuwd!
Vraagje voor de kenners hier: hoe ervaart men de hoogte van de 417es 39mm? Qua kastdikte is het volgens mij evenveel als mijn Seiko SPB143, maar de zijkant lijkt wel erg recht omhoog te gaan. Op foto’s lijkt het horloge daarmee een beetje dikkig. Helaas kan ik geen officiële dealers vinden om hem te passen dus hoop dat iemand hier wat ervaringen kan delen.
De 39mm oogt als een dikkertje kan ik beamen,bij de 42mm is het al wat meer in verhouding.
Misstaat overigens niet naar mijn mening.
Verwacht er niet al te veel van, maar wel leuk als je toch in de beurt bent.
En ik denk dat ze ondanks je reservering, de flightcases met alles modellen op tafel gooien ![]()
Ben benieuwd!!
In 39mm moest ik hem maar hebben ![]()
Mooi exemplaar!