Hanhart Only

417 TI Desert Pilot
TI instead of ES
200 x 39 mm, 200 x 42 mm

11 likes

Op een groene Zuludiver sailcloth.

15 likes

Op zwarte sailcloth van Delugs vandaag. Topbandje!

13 likes

Staat ‘m goed!

20 likes

Ik weet nie of dit het juiste topic is (indien niet, laat me dan gerust weten waar dit moet) maar weten de gewaardeerde leden hier waar ik een HD-12 Preventor in het zwart kan kopen?

Op de officiële website is hij schijnbaar in een constante staat van uitverkochtheid, en ook op andere sites die Hanhart-dealer zijn (Seriouswatches) vind ik hem niet.

Iemand eventueel een linkje naar een betrouwbare website?

1 like

Wordt wel aangeboden via Bol :thinking:

1 like

Al eens gekeken op Chrono24?

Check even de store locator op de Hanhart website, dan vind je contact info van Van der Ven. Toinine is vertegenwoordiger voor Hanhart in Nederland. Wellicht heeft zij nog iets op voorraad.

Op die manier heb ik een preventor gekocht. Beviel goed, en het horloge ook!

Gr, Vigorelli

1 like

Volgens mij heeft ze geen fysieke winkel?zou mooi zijn als het mogelijk is met haar af te spreken ergens op locatie om wat modellen te proberen,zou voor mij de keuze wat makkelijker maken iig :man_shrugging:

11 likes

Voor zij die er ook nog een zoeken: momenteel te koop via Chronofactum!

Je kunt Seriouswatches ook bellen en vragen wat de beschikbaarheid is. Dat heb ik in het verleden ook gedaan met een Sinn, waar ik ook een accessoire bij wilde van Sinn die niet op hun website stond. Dat werd netjes geregeld voor me.

Dank voor de tip! Ik heb hem ondertussen zelf al besteld via Chronofactum. Inmiddels is hij al op de post, dus ik hoop dat hij snel aankomt!

1 like

Ah top, hopelijk voor het weekend om je pols :slight_smile:
Ik ben benieuwd hoe het horloge je bevalt.

1 like

17 likes

Dit is zo’n prachtige mooi horloge, vooral op een NATO band :star_struck:

1 like

Sinds kort ook deel van de club. Na meer dan een jaar over-en-weer gaan en verschillende horloge overwegen heb ik dan eindelijk de beslissing gemaakt. En wat een meevaller zeg. Meestal heb ik altijd wel iets op te merken aan horloges maar deze voldoet volkomen aan mijn verwachtingen en is eigenlijk echt exact wat ik zocht.

14 likes

Van een Hanhart kun je geen spijt krijgen! Hanhart is een prachtig mooi merk met een zeer rijke historie. Absoluut ondergewaardeerd, maar wel echt een merk voor de liefhebber en fijnproever die kwaliteit weet te waarderen. Veel plezier van je prachtige Hanhart.

1 like

Deze en de 417 zijn prachtig, gefeliciteerd :+1:.
Loopt deze ook COSC?

1 like