Hans, je was me voor

Hoi Hans

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Zelf was ik hem ook aan het volgen, maar omdat hij de eerste keer het gevraagde bedrag niet had gehaald hoopte ik dat de verkoper een nieuw aanbod zou doen met een nog lagere prijs. Maar zoals het vaker gaat, ik heb gegokt en verloren.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=8926497706&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AVRI&rd=1

Prachtig horloge veel plezier ermee.

Hoi Jürgen,

Merci…
Ik volg regelmatig de ML Masterpieces op de duitse Ebay. Deze zag ik staan, en heb er een paar dagen over na moeten denken. Maar voor die prijs kon ik deze echt niet laten gaan. Daarom heb ik maar gebruik gemaakt van de “Buy Now” optie.
Inmiddels heb ik het horloge in huis. (de verkoper woont op een uurtje rijden van Winterswijk in het Ruhr-gebied) het is echt een beauty. En deze gouden kast is nog massiever dan de bi-color kast die ik al heb.

Nu zit ik dus met twee Calendrier Retrogrades. Een zilveren wijzerplaat bi-color, en deze volledig gouden met zwarte wijzerplaat B)-

gr,
Hans Mennink

Je kan er maar mee zitten zeg :smiley: Wat zijn ze mooi he?

Ik kende deze versie trouwens niet, goud met een zwarte plaat, maar ik neem aan dat je alle varaties kunt bestellen?

Ja, de prijs viel me inderdaad ook zeer mee en het feit dat het niet te ver over de grens was en hem gewoon op kon halen was ook een plus. Maar een week eerder had de verkoper hem er ook al op staan en toen was ik te laat met bieden en het horloge niet verkocht.

Ik vind het echt een mooie aanwinst voor je. Goede combinatie goud/zwart en een mooi formaat kast met een prachtig uurwerk dat je via de achterkant goed kan zien.