Hans3

Horloge verkocht aan Hans. Perfecte deal, mede door de uiterst correcte communicatie en snelle betaling. Wat mij betreft een aanwinst voor het forum. Bedankt @Hans3 , geniet van je NA

Een ruime week geleden een horloge verkocht aan Hans @Hans3 .
Goede en snelle deal.
Snelle betaling en goede communicatie.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook hier een positieve ervaring met @hans3. Snelle communicatie en betaling, prima transactie. Bedankt!

1 like

Snelle deal met Hans. Fijne communicatie en snelle betaling. Top @Hans3👍

Al 2 maal een fijne deal met Hans @Hans3 mogen besluiten. Bliksemsnelle betaling, goede communicatie. Al wat je wil in een koper. Tot binnenkort Hans!

Ook hier een hele prettige ervaring met @Hans3. Duidelijke communicatie en directe betaling. Daarnaast een liefhebber met een leuke gevarieerde collectie.
Dank Hans!

Prettige ervaring met @Hans3 Twee horloges verkocht aan Hans. Fijne communicatie, vlotte afhandeling en leuk contact :+1:t2: Aanrader dus!

1 like

Horloge verkocht aan @Hans3. Super vriendelijk en prettig om zaken mee te doen. Zeker een aanrader. :grin:

1 like

Vandaag Hans op bezoek gehad die een horloge van me heeft overgenomen.
Het was een erg gezellige ontmoeting en Hans is zeer zeker een aanrader!
Nogmaals dank Hans voor de overname!

de afgelopen dagen aan @Hans3 mijn horloge winder verkocht, snelle deal, direct betaald en prettige communicatie, prima dus!

Vandaag als koper een zeer prettige ontmoeting met @Hans3 , fijn over horloges en over de hobby gepraat. Communicatie vooraf was vlot, vriendelijk en de deal was snel gemaakt. Het horloge was exact zoals omschreven en ik zou Hans absoluut aanraden als koper/verkoper.

1 like

Leuke ruil met @Hans3 kunnen realiseren! Snelle, vriendelijke communicatie, vlot verzonden en helemaal blij! Bedankt voor het vertrouwen.

1 like