HansT

Dag allen,

Graag wil ik mijn ervaring met @HansT delen. Onlangs heb ik een Hamilton Jazzmaster van hem overgenomen. De communicatie met Hans ging erg soepel en geen vraag of moeite is hem teveel. Hij communiceert heel vriendelijk en snel. Het pakketje is snel en bombproof verzonden en het product niet van nieuw te onderscheiden. Het handgeschreven briefje erbij was een attente bonus.

Kortom, twijfel niet om met Hans zaken te doen. Een correcter en vriendelijker persoon kun je niet treffen.

Welsay

1 like

Net een Claude Bernard overgenomen van HansT. Gisteren betaald en vandaag aangekomen! Snelle reacties, scherpe prijs en vooral extreem vriendelijke man :smiley: Kan hem niet genoeg aanraden! Bedankt @HansT en wederom bedankt forum!

2 likes

Gisteren bij @HansT een prachtige Oris opgehaald in z.g.a.n.-staat.
De totstandkoming van de deal was prettig: scherpe prijs & heldere en snelle communicatie. Bij het ophalen werd ik heel hartelijk verwelkomd door Hans en zijn vrouw, en kreeg ik zoals in de advertentie was beloofd een Westmalle Tripel voorgeschoteld. Onder het genot hiervan hebben wij lang gepraat over allerlei horloge en niet-horloge gerelateerde onderwerpen waaruit Hans’ passie voor horloges en muziek duidelijk bleek. Een uur of 2 later ging ik tevreden de deur uit, een Oris rijker, en werd ik als klap op de vuurpijl nog naar het station gebracht in Hans’ mintgroene Fiat 500 zodat ik niet met de bus hoefde.

Kortom: Ik kan Hans aan iedereen aanraden!

2 likes