Hardy

Horloge van gekocht: goed verpakt en snel opgestuurd.

Nog wel even wennen aan het merk (non-Seiko) en het gewicht (titanium).

Helemaal top!

Super forumlid :~

Liefhebber ten top, prettig in contact en netjes in de afspraken.

Hardy bedankt :)-D

Net een horloge verkocht aan Hardy, een prettige en vlotte (na het afbieden :smiley: ) ervaring…

:)-D Hardy, het is een pracht seiko!! Hartelijk dank!! Ik wens je veel plezier met de horloges en succes ermee!!

Groet, Justin

Horlogeruil gedaan met Hardy: vlotte en vriendelijke communicatie per pb/mail en alles keurig afgehandeld. Thx voor de mooie Vostok Europe :slight_smile: (tu)

Heb een accutron overgenomen van Hardy. De staat van de horloge is precies zoals belooft. Ook communicatie & verzending verliepen perfect! (tu)

Deze week mijn nieuwe Vostok mogen ontvangen van Hardy. Een goede communicatie en keurige levering.

alles top!

(tu)

De Casio G-Shock G 7700 BL overgenomen van hem.
Snelle respons en levering, aardige gast.
Zo hoort het perfect:~

Groetjes John

Ik heb een Seiko Neo Monster gekocht van forumlid Hardy en ben zeer tevreden met het horloge en de zeer vlotte afhandeling. Goede communicatie en zeer snelle levering. Zo hoort het dus.

Hardy bedankt!

Ik heb een defecte Rado overgenomen van Hardy en na de betaling is hij meteen op de post gegaan. Het horloge is zoals omschreven en de communicatie met hardy is snel en prima gegaan. Een echte aanraden.

Tot de volgende deal.

Naar aanleiding van een WTB een band van Hardy overgenomen. Erg netjes en prima verlopen, bedankt!

Alweer mijn tweede horloge bij Hardy aangeschaft. Dit keer een hummer. Nee, niet de auto, maar een Omega F300 met de kroon op de 2 en een zwarte dial. Foto’s volgen.

Uiteraard waren de correspondentie en de foto’s vooraf van goede kwaliteit.

Tot een volgende keer maar weer, maar dat zal ff gaan duren, voorlopig ga ik niets meer kopen.