Ik ben sinds kort in het bezit van een Haurex San Marco, deze heb ik van mijn lieve vriendin gekregen. Hierdoor ben ik wel geïntereseert geraakt in horloges, vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.
Heeft iemand misschien ervaring met een Haurex? Ik zou er graag iets meer over willen weten.
@ saensgroen: Wat is dat nou weer voor reactie? Als je het niet weet hoef je niet te reageren.
@ Erwin: Welkom. Haurex maakt best mooie horloges, ergens doet het me nogal denken aan TW-Steel, ik denk dat ze uit dezelfde vijver vissen. Ze zijn qua modellen iig origineler. Dat ze uit 1989 zijn enz kun je verder zelf wel op hun site lezen.
@saensgroen: misschien de volgende keer even nadenken wat je zegt als je comentaar geeft op iemand die de moeite neemt om hier wat te posten. Afkraken is wel het makkelijkste wat er is… @ETP, als je een dergelijk cadeau krijgt van je vriendin, mooi toch? Zoiets heeft/krijgt altijd een emotionele waarde die niet te vangen is merk/prijs/status.
Welkom op dit forum! Weer een horloge dat ik niet ken. Heel apart, niet mijn smaak, maar dat is toch niet erg:)
Hopelijk wordt je wat wijzer van de andere reacties.
Heb je ook foto’s van het horloge? Daar zijn we nogal gek op op dit ‘getikte’ forum:D
Ik wil er wel een foto opzetten maar ik ben nog nieuw hier dus ik weet nog niet hoe dat moet. Misschien kan iemand mij dit uitleggen? In ieder geval bedankt voor de leuke reacties
je krijgt dan een code regel die plak bij of tussen je bericht en dan laat ie de foto zien in je geplaatste bericht. Dat is een UBB regel. Je kunt het gewoon even proberen voor je het bericht plaatst.
Voor allen die commentaar geven op mijn reactie, hier heb ik geleerd dat een onbekend horloge (ben niet de enige die dat merk niet kent) vaak als plakmerk word aangeduid, vandaar mijn reactie… en om nu mij daarop aan te spreken! … of moet ik na elke post eerst googelen?
En ik weet inmiddels, dat er hier mensen zijn die makkelijk commentaar geven (op mij in dit geval) en het blijkbaar altijd beter weten, sorry hoor, ik ben een verzamelaar / liefhebber, en geen lopende horloge encyclopedie die alles weet!
Als jullie dan zo reageren, dan mag ik vast ook nog deze reactie plaatsen…
stuur mij dan een pb, houden we het onzichtbaar… ik zeg niet veel op dit forum, maar dit ging me even te ver, maar sorry hoor, volgende keer beter.
Blijf het forum evengoed volgen, liefhebber en verzamelaar blijven, verder even goede vrienden. En voor wie het nog niet wist Zeg maar Dennis.
Hé Dennis,
niet te persoonlijk opvatten, Ik vond je reactie wat ver gaan omdat iemand zich nieuw aanmeld en vervolgens een beetje word afgeserveerd. Dat vind ik nogal sneu als ik bij mijn eerste post zo behandeld zou zijn weet ik niet of ik ooit nog weer had durven reageren op het forum
Nou, dat is wel wat ik doe. Zo leer ik ook nog wat:D
Zie ik een merk wat ik niet ken en ik wil er iets over zeggen: Google is your friend. Of ik gebruik de zoekfunctie op dit forum.
Zie ik een forumlid met een naam die me niet direct iets zegt (en dat is zeker het geval bij nieuwe leden) dan kijk ik ook even naar de registratiedatum enz…