Haurex

beste forum leden

ik wil wat meer weten over dit merk, zijn er horloge liefhebbers die dit merk kennen,of nog beter er een bezitten, ik heb van dit merk nog nooit gehoord.
wie kan mij er iets meer over vertellen, het horloge is niet van mij, maar van een neefje van me, voorzover ik weet kost het horloge zo,n 270,00.
ik hoor gaarne uw reacties.
hieronder wat foto’s van het betreffende horloge.

dit moet voldoende zijn toch :wink:

mijn vrouw heft er een het is een leuk klokje…

Heel origineel en apart.:slight_smile:

:DIk vind het een 'ik kom aandacht tekort, horloge.
Sorry:D

Even een paar foto’s van die van mijn vrouw, en ze heeft die aandacht echt niet nodig hoor(:smiley:

Ander horloge en bij een vrouw staat dat idd anders.
Dit model vind ik ook al een stuk beter…

Niet mijn smaak:D Ik ken het ook niet. Zitten hier nu twee uurwerken in?

ik dacht eerst een wekker of zoiets, maar geeft geen allarm, dus zal het wel een klokje zijn om een 2e tijd in te stellen,

zijn er echt zo weinig mensen die wat over dit merk weten.

ik vind het oerlelijk !

Foto vrouw?

als jij zo graag een foto van “een vrouw” wilt zien, dan kan dat :smiley:

hahahaha idd hij verdient geen schoonheidsprijs, is van mijn neefje, hij mocht een horloge uitzoeken van zijn baas, en dit was nog de mooiste van de keuze die hij had, maar bracht m bij mij of ik er wat van afwist van dit merk. ik had er ook nooit van gehoord, dus vandaar dat ik m hier maar eens heb geplaatst.
ik wil jullie zoveel moois natuurlijk niet onthouden:)
grt arie.

het horloge zou wel bij haar passen ja :smiley:

Waar is die vrouw?
Zie wel een Submariner met grote pushers:D:D

gr Ron

Zie dit merk voor het eerst.
Lijkt me dat die Italianen met dit merk zich helemaal kunnen uitleven op design,waar ze wel bekend om staan.
Er zijn genoeg mensen die helemaal weg zijn van italiaans design,je moet er maar van houden.

gr Ron

Op Google is genoeg informatie te vinden;)

Mama ?

yep… big mama

::o (:smiley:

Trouwens leuk merk!!!
Late reactie, kom vanuit een nieuwe post