He he, over de streep

Na een hele lange tjid wikken en wegen heb ik hem, een Tissot T-Lord, onee, mijn Tissot T-lord.

Ik heb hem net pas opgehaald, en ben nu op mijn werk dus de foto’s volgen later.

Het is een nieuw horloge dat nog daar lag omdat er een beschadigde kast om zat, en die is vernieuwd. Omdat dit lang geduurd heeft was hij er nog.
Ik heb nog even getwijfeld over een Hamilton, maar die moest ik weer zelf invoeren, wat ik wilde was erg duur, en ik moest hem kopen van een plaatje.
Die van Genesis was ook prachtig maar had geen dagaanduiding.
Maar ondanks dat ik hem bij een officiele Tissot dealer (nog wel) heb gekocht was hij zonder doos, en de papieren lagen nog in een ander filiaal.
Hopenlijk kan hij die vinden, vooral de handleiding zou prettig zijn, daar staat mestal wel in hoe je er het beste mee om kunt gaan.

Het draagt in ieder geval geweldig.

Ik hoop dat je hem dan wel met een zeer forse korting hebt gekregen. Ik ben benieuwd naar de fotos.

Nou hier zijn ze dan,

Mooi horloge, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst(tu)

Ha, heb je 'm toch genomen? Prima ziet ie eruit! (tu)

Wow, die mag er wezen, zeg!! (tu) Mooi!!

Mijn beste,

Eindelijk gearriveerd zie ik, de Tissot T-Lord: “Gold value at Silver price”.
Een horloge welke klassieke schoonheid combineert met een praktisch instrumentarium.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit fraaie horloge.

En voor nu; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeiciteerd,

Naar mijn mening is dat perfecte keuze. Ik heb dit horloge in januari/februari gekocht (ergens op het forum mijn post daarover) maar dat is een model dat niet meer wordt geproduceerd en ik moest hem uiteindelijk in Canada bestellen met alle bijkomende ellende.

Ik heb heel veel plezier van dit klokje en wens je hetzelfde toe.

Groet,
Alex