He-Man or Skeletor?

Ik zit te twijfelen wat te doen…

Een jaar geleden kwam Kairos met een interessant concept, namelijk een mechanisch horloge voorzien van Smarywatch features. Niet in een bandje, niet alleen zichtbaar op je Smartwatch, maar op een soort Twincept-achtig headsup display in het glas.
En niet alleen dat, maar ze hadden het ook in een interessant jasje gestoken. Een modieus ontwerp met geskeletteerde lugs.

Helaas bleek maanden later dat dit model niet konden waarmaken. Technische beperkingen enzo. Dus zijn ze voor een re-design gegaan en werd het een meer sportieve klok. Een grote opgepompte look kreeg ie met cijfers op de bezel en al. Deze re-design werd door sommigen niet gewaardeerd. Ze kozen voor een meer stijlvol model. Eentje die je niet onder een trainingspak doet, maar juist chique staat onder een pak. Ze kregen een hoop kritiek te verwerken, maar de show must go on.

Maar wat blijkt vandaag… de jongens hebben niet stilgezeten. Terwijl ze met het grotere ‘He-man’ model verder gingen, zijn ze stilletjes op de achtergrond bezig geweest om te kijken of het toch mogelijk zou zijn om de oorspronkelijke versie met de geskeletteerde lugs te combineren met de Smartwatch features. En dat lijkt te zijn gelukt!

Alleen… het duurt wel 3 a 4 maanden langer voordat die klaar zijn. En wie weet of er nog meer vertragingen of hobbels zijn.

Ik zit in dubio. Wat zou jij doen? Binnen een maand He-Man in huis krijgen of toch wachten op Skeletor in september?

Persoonlijk, vind ik de niet skeleton lugs mooier.

Kwalitijd Schreef:

Persoonlijk, vind ik de niet skeleton lugs mooier.

Puur de lugs of heb je de rest ook in je overweging meegenomen?

Let nl niet op t verschil vd wijzerplaat en gebruikte uurwerken. Het gaat om de kast en lugs. Het uurwerk en daarmee samenhangend de wijzerplaat kon je nl apart kiezen.

marnix.moed Schreef:

P.S. let niet op t verschil vd wijzerplaat en gebruikte uurwerken. Het gaat om de kast en lugs. Het uurwerk en daarmee samenhangend de wijzerplaat kun je nl apart kiezen.

Ik zou mijn geld aan een goed doel geven…
Niet mijn ding. Ook de resolutie van het display zou mij snel gaan storen.

Gr. Men

Lijkt me t.z.t. wel een mooie verzamelaar van polskoek en andere rommel.

Niet mijn ding, maar als ik zou moeten kiezen zou ik zeker wachten!

Puur de lugs.

Na er een nachtje over geslapen te hebben, toch maar gekozen voor het oorspronkelijke ontwerp MET de geskeletteerde lugs.

marnix.moed Schreef:

Na er een nachtje over geslapen te hebben, toch
maar gekozen voor het oorspronkelijke ontwerp MET
de geskeletteerde lugs.

Als ik moest kiezen zou ik die ook kiezen.

Ik heb echter (nog steeds) geen interesse meer voor de Kairos.
Ik was toendertijd een van de ‘early-birds’, maar toen ze met de nieuwe wel behaalbare designs aankwamen, ben ik afgehaakt.
Ik heb dan ook nog geluk gehad (niet als enigste trouwens) dat ik een volledige refund kon krijgen.
In de voorwaarden werd destijds namelijk aangegeven dat een aanvraag voor een refund niet zou worden geaccepteerd.

Toch ben ik wel zeer benieuwd hoe die jouw straks gaat bevallen. :~

Myrrhman Schreef:

Ik was toendertijd een van de ‘early-birds’, maar
toen ze met de nieuwe wel behaalbare designs
aankwamen, ben ik afgehaakt.

Jammer, had graag de jouwe overgenomen. Ik overweeg ze allebei, ware het niet dat de prijs nu verdubbeld is na de funding periode

Ik heb dan ook nog geluk gehad (niet als enigste
trouwens) dat ik een volledige refund kon krijgen.

In de voorwaarden werd destijds namelijk
aangegeven dat een aanvraag voor een refund niet
zou worden geaccepteerd.

Tja, het is een funding actie en geen koop actie. Maar fijn voor velen dat ze er op terug zijn gekomen en toch terugbetalingen hebben gedaan.
Vraag me af of er nu sommigen die een refund hebben gehad spijt hebben en de skeleton lugs wel hadden gewild.

Toch ben ik wel zeer benieuwd hoe die jouw straks
gaat bevallen. :~

Zodra ik het weet, laat ik het weten. Baal wel dat het waarschijnlijk ergens september gaat worden…