He 's back. Dino Zei met een eigen merk.

Ach, ik vind het ook niet mooi. Maar het heeft wel een eigen smoel. Eigenlijk is er voor horloge merken -in de ogen van ons critici- maar een kleine marge waarbinnen je het ‘goed’ kunt doen. Als het teveel op en bestaand horloge lijkt is het niet goed, als het helemaal niet op een bestaand horloge lijkt is het ook niet goed :slight_smile:

Daar ging de kofiie!
:joy:

1 like

Ah, Italië. Het land van fabelachtige wijn, koffie, sportwagens en natuurlijk overheerlijk eten en prachtige dames. Maar ook het land van meer vuilnis op straat en corruptie dan in Roemenië en natuurlijk van oversized, veel te flashy horloges met - laten we zeggen - een wat bijzondere prijs/kwaliteit verhouding.

De modellen van dit merk passen daar prima bij. De gemiddelde Italiaan kan ze rocken.

Op zoek naar deze foto kwam ik een grappig artikel tegen over Italiaanse mannen.

1 like

FCukOyT

Tijd voor een tegengeluid zo te zien :smile: Ik vind ze wel mooi, net als dat ik ook Panerai en oversized horloges kan waarderen. Ieder z’n smaak denk ik dan maar. Ben alleen wel bang dat ze buiten m’n budget gaan vallen.

+1

1 like

Laat ie maar weer teruggaan naar waar hij vandaan komt.
Design mess.

Die vind ik toch serieus tof. Net als deze:

Man, man, wat een ellendig ontwerp. Zo’n beetje alles is te lelijk voor woorden, vooral die enorme dopmoeren aan de kast.

die Andersmann is ook dik.

Soort Panerai meets Invicta, niet aan mij besteed maar er zullen vast liefhebbers zijn.

Ben ik dan de enige die dit wel mooi vind?

.
.:rofl:

Proberen gebruik / misbruik te maken van de naam van een man welke al lang dood en begraven is.
Hoe noem je dat ook al weer …

Had ie beter niet kunnen doen…:nauseated_face:

1 like

Laat me raden, fan van stoffige, oude Britse ontwerpen en kledingstukken? :wink:

1 like

Een mooie samenvatting. :slight_smile:

1 like