He 's back. Dino Zei met een eigen merk.

image
image
image
image
image

Dino Zei was de Ceo van Panerai en later van Anonimo. Nu begint hij zijn eigen merk.
Het is wachten op kleinere modellen als je het mij vraagt. 49mm is erg groot voor mij(en de meeste hier denk ik). Alleen de GMT is 42mm.

Zijn hier Dino Zei fans? Vast wel een paar Panerai en Anonimo liefhebbers hier.

1 like

Panerai vind ik nog mooi, maar dat bovenstaande…
Wat zijn dat voor een dingen :pensive:

4 likes

Ik zie een samenwerking met Arnold aankomen

2 likes

De onderste is de mooiste van het stel naar mijn mening. Echter voor dit geld zal ik toch iets anders aanschaffen. Maar wie weet waar hij nog mee komt.

image

3 likes

Neigt meer naar U-boat gruwel

2 likes

Apart zal ik maar zeggen… :roll_eyes:

5 likes

49mm :see_no_evil: :grimacing:
HĂłe komen ze erbij???

He 's back…
Hij had van mij weg mogen blijven.

2 likes

:nauseated_face:

tenor-17

1 like

Wat zal ik zeggen…op het eerste gezicht een “kijkshop” look :grin: groot en opzichtig… op het tweede gezicht klopt het wel…:roll_eyes: grof maar wel mooi gemaakt… ff wennen misschien :thinking:

1 like

Heb i.i.g. wel steeksleutels die op de kronen passen.

5 likes

Meneer Zei is blijkbaar niet voor niks weg bij Panerai. Lijkt wel wat op een VDB vintage, net zo lelijk.:nauseated_face:

Nee.

Als Dino Zei terug is, dan moet hij herrezen zijn, want de man is in 2015 overleden.
Kennelijk heeft iemand het recht verkregen om horloge onder deze merknaam uit te brengen.
Denk dat Dino zich in zijn graaf zal omdraaien als iemand hem “zijn” creaties laat zien :worried:

4 likes

Meermaals lelijker. Lijkt Alibaba / Wish spul…

Er gebeuren rare dingen in Italië op dit moment. Niet alleen in kleine dorpjes die schoongeveegd worden door een fascistiche regering alsof ze in een soort Don Camillo achtig universum zijn beland, maar zeer zeker in termen van ontwerp.




Zo’n horloge past daar uitstekend bij.

In mijn leven voegt het echter weinig toe, en ik heb het idee dat het een soort Invicta hommage is. :slight_smile:

2 likes

Ik zal ze een mail sturen dat ze geen dealerkanaal in Nederland hoeven op te zetten :joy::joy::joy::joy:

3 likes