Heb er maar meteen twee gekocht

Na mijn vergeefse rit naar Rotterdam waar ik een Zeno horloge bij horloge.nl had gereserveerd, dat helaas niet nieuw bleek te zijn ben ik vandaag naar Aken in Duitsland gegaan om de Steinharts te bekijken ( dat is voor mij maar 10 km). Om half vier had ik een afspraak met Dhr. Engelen en daar ben ik gastvrij ontvangen en heb de hele collectie mogen bekijken. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de afwerking en nog veel meer van de prijzen. Oorspronkelijk was ik van plan om een nieuwe Breitling Navitimer 01 te kopen. Die heb ik ook om gehad, maar de kwaliteit van de staalband viel mij eigenlijk tegen. Die van mijn Seiko Flightmaster is gewoon fijner. Na heel veel zoeken en vergelijken kwam ik op hun site en ben vandaag gaan kijken. Uiteindelijk heb ik een dikke Nav B Chrono 47 met 7750 valjoux en een GMT 1 Ocean black (2893-2) met Keramische bezel gekocht. Als rechtgeaarde Nederlander heb ik natuurlijk ook nog om korting gevraagd en gekregen omdat ik er twee kocht. Heel trots zit ik nu naar de Ocean te kijken, de Chrono blijft nog even in de kast tot ik jarig ben. Twee mooie klokken voor een fantastische prijs. De prijs/kwaliteit verhouding lijkt werkelijk ongeevenaard. Natuurlijk is het zo dat ik de wijzerplaat van de navitimers en bijv. de Sinn 903 werkelijk prachtig vind, maar ik heb altijd zoiets dat ik ook de waarde eraan af moet kunnen zien. Ik moet kunnen zien en voelen waar die meerprijs zit. Dat is rationeel dus en een ander zal en mag er zeker anders over denken. Nu ben ik heel blij.

Groet Bert

Kijk . toch weer iemand blij na een teleurstelling … Proficiat…
Maar waar blijven de foto’s :S

Hub Hannemann Schreef:

Kijk . toch weer iemand blij na een teleurstelling
… Proficiat…
Maar waar blijven de foto’s :S

Dank je wel Hub, ik zal snel wat foto’s maken, ben nu nog aan het genieten. Binnenkort moet ik mijn oude Omega eens langs brengen voor service. Hij is misschien 3 jaar gedragen en heeft voor de rest maar gelegen. Hij doet het wel nog. Na de feestdagen neem ik contact op. Nogmaals prettige feestdagen.

Groet Bert

Bert, voor de kenners misschien bekend, maar waar is dat precies geweest? Dat is toch niet een eigen winkel van Steinhart?
Hanteren ze dezelfde prijzen als op de internetsite?

Gr. Erik

Hallo Erik,

als je op de site van Steinhart kijkt zie je Dhr. Engelen als verdeler voor Duitsland staan. Het adres is Bendelstrasse 19 Aken, zijn telefoonnummer staat ook op de site, je kunt een prive afspraak met hem maken. De prijzen zijn hetzelfde. Omdat ik er meteen twee kocht heb ik om korting gevraagd en gekregen. Dit is zijn persoonlijke site ( er staat ook een verwijzing naar hem op www.steinhartwatches.de) : http://www.d-horlogerie.de/

Groet Bert

“Post aangepast” Heeft hij doorgaans het hele assortiment in huis? En moet je eerst een afspraak maken of kun je er gewoon binnenstappen? Ik denk dat ik er vd zomer even langs ga, ik huur daar dan een huisje en wat een mooi excuus om er toevallig langs en binnen te lopen tijdens een dagje shoppen met vrouwlief…

Marco V Schreef:

“Post aangepast” Heeft hij doorgaans het hele
assortiment in huis? En moet je eerst een afspraak
maken of kun je er gewoon binnenstappen? Ik denk
dat ik er vd zomer even langs ga, ik huur daar dan
een huisje en wat een mooi excuus om er toevallig
langs en binnen te lopen tijdens een dagje shoppen
met vrouwlief…

Je moet wel even een afspraak maken met hem. Hij heeft het hele assortiment in voorraad.

Groet Bert

Hier dan de foto’s van mijn nieuwe aanwinsten:
Op de chrono zit het plastic nog omdat hij tot mijn verjaardag achter slot en grendel gaat.

Groet Bert

Top(tu)

Proficiat!

Gefeliciteerd. Ik vind vooral de Flieger mooi.

Is die Breitling van je er al?

Super klok die GMT! Ik vind dat de horloges op de site van steinhart niet echt tot hun recht komen (op de door hun gemaakte foto’s bedoel ik) Dikke klok voor het geld! (tu)

Inderdaad die Steinhart doet me wel wat. Veel draagplezier!