Heb hem Seiko MM600 !

Ja, officieel jaloers!

Gefeliciteerd al moet ik zeggen dat ik de MM300 een stuk mooier vind, komt vooral door die schroeven.

Nice!(tu)

Geniet ervan na je Steinhart aderlating zou ik zeggen.

Maar dat gaat vast goedkomen!

Groeten.

Noel.

Van harte!

Oeffff … hier kan geen Monster tegen op :smiley: Respect :}

Super!..wishlist.

Dikke klok… veel draagplezier!!

Daar heb je gelijk in, anders had ik het wat de duiker betreft bij de Steinhart gelaten, die vind ik nog steeds mooi. Het is deze Seiko geworden omdat ik hem mooi vind en mijn andere Seiko al jaaaren perfect is en mooi blijft. Het is wel een andere prijsklasse natuurlijk. Ik kreeg zelfs van iemand te horen dat hij het vreemd vond om zoveel geld aan een Seiko uit te geven.

Groet Bert

De MM300 stond ook op de shortlist, maar uiteindelijk vond ik de MM600 mooier. Goed dat smaken verschillen anders was het ook saai allemaal.

Groet Bert

Bedankt allemaal voor de mooie reacties. Een dezer dagen zal ik nog wat foto’s toevoegen.

Groet Bert

Ja meer beeldmateriaal graag :}

Mooie klok Bert!
Foooooootoooooo’s

Dick:)-D(tu)

Jummie !!

Jammer dat de wijzers niet op aan Kinetic of automaat passen :(… (geprobeerd)…

Ja, wat moet ik nou nog toevoegen na zo’n storvloed aan complimenten van al die hitsige WISsen, hierboven?! :wink: Ik vind dit misschien wel de mooiste moderne Seiko die ik tot nu toe zag, hier op 't forum. There!(tu)

Ik moet eerlijk zeggen, daar kunnen die van de Hema niet tegen op!

Schitterende klok!

Hallo allemaal,

mijn bandinkorter is nog niet gekomen, maar ik heb het maar even met mijn eigen gereedschap gedaan en dat is prima gelukt. Ik moet zeggen in het echt is hij nog mooier dan op foto’s. Nu nog even wat foto’s dan. Ik heb de goede keus gemaakt, lang getwijfeld over het overboeken van zoveel geld naar iemand die ik niet ken. Solojapan heeft wel alleen maar goede reviews en dat heeft mij over de streep getrokken. Ben er heel blij mee nu.

Bert

TagEd Schreef:

Ja, wat moet ik nou nog toevoegen na zo’n
storvloed aan complimenten van al die hitsige
WISsen, hierboven?! :wink: Ik vind dit misschien wel
de mooiste moderne Seiko die ik tot nu toe zag,
hier op 't forum. There!(tu)

+1 In ieder geval de mooiste duiker :wink:

Apart, maar wat een beauty! Van harte!

Hoi allemaal,

ik word rood als een boei van alle complimenten. Ik gloei helemaal van trots en mijn vrouw moet ik ook bedanken omdat zij mij gestimuleerd heeft dit toch door te zetten. :wink:

Groet Bert

Fantastische klok, SD is sooo sexy.

Solo is een “good guy” on E-bay.

Daddel.