Buiten ebay om is hij nog goedkoper.
Groet Bert
Groet Bert
Even de tissues erbij pakken ::o
Groet Bert
Waar?
Deze komt van binnen de EU, dus geen 21% BTW.
Weet jij een Europese verkoper die nog onder de prijs van Solo zit?
Groet,
Daddel.
Hij bedoeld via solojapan, maar niet via zijn ebay account 
Hij bedoeld via solojapan, maar niet via zijn ebay
account
Aaahh, duidelijk
Daddel.
zo is het gegaan. Zijn mail adres is te achterhalen op e-bay. Het zit een beetje verstopt omdat e-bay natuurlijk niet graag ziet dat mensen de leveranciers rechtstreeks benaderen. E-bay krijgt dan geen provisie. Het voordeel is dat je rechtstreeks met Magi communiceert en de prijs beter is.
Groet Bert
Ik ben aan het mailen met Solo/Magi over een Shogun. Prima respons tot nu toe!
zo is het gegaan. Zijn mail adres is te
achterhalen op e-bay. Het zit een beetje verstopt
omdat e-bay natuurlijk niet graag ziet dat mensen
de leveranciers rechtstreeks benaderen. E-bay
krijgt dan geen provisie. Het voordeel is dat je
rechtstreeks met Magi communiceert en de prijs
beter is.
Als je dit soort duistere paden gaat bewandelen ga je vroeg of laat wel een keer uitglijden, Bert! :)o
Mijn ervarig is prima geweest, dus doen zou ik zeggen.
Groet Bert
Voordat ik betaald heb ben ik op alle fora gaan lezen over hem en er valt niets verkeerds te vinden, maar het blijft altijd wel een gok. Als je via ebay bij hem koopt moet je ook eerst gewoon overboeken, hij heeft geen paypal oid.
Groet Bert
Het enige verschil is dat je bij eBay je ervaring kunt vermelden. Hij staat nu op 100% en dan wil hij wel zo houden denk ik…
Overigens gok ik ook “buitenlangs”.
Naar mijn bescheiden mening kun je dat bij solojapan wel doen, internationaal lees je dat meer liefhebbers dat al hebben gedaan. Bij mij is het super gegaan.
Groet Bert
Doen!
Geweldige klok, ik had hem ook via Solo willen bestellen, maar omdat ik persé een oranje wilde ben ik bij zomaar een juwelier in een humdrum plaatsje in Japan uitgekomen, die had nog een oranje en wilde naar Nederland sturen. Prima,zaken gedaan, en de ultieme “do it all” klok om de pols.
Daddel.
Ik ben aan het mailen met Solo/Magi over een
Shogun. Prima respons tot nu toe!
Erg mooi hoor. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel veel geld voor een Seiko.
Hij is het dubbel en dwars waard, maar weet je ook wel wat ik betaald heb?
Er zijn nog veel duurdere seiko’s. Het merk is prima hoor, kwaliteit is zeer hoogstaand. Ik heb wel eerder gehoord dat het een enorm bedrag is voor “slechts” een Seiko, maar dat zegt mij persoonlijk niets. Ik snap dat een Rolex oid de naam en uitstraling heeft, maar daar geef ik niets om. Ik heb voor mij de mooiste gekocht en als dat de Rolex of Grand Seiko was geweest dan had ik die gekocht.
Groet Bert
Ik zal het nooit begrijpen. Wat vinden mensen
precies mooi aan die seiko klokken? Mist echt elke
vorm van verfijning en balans.
Dat valt ook niet te begrijpen. Mooi of lelijk hebben ook niets feitelijks, maar is subjectief. Snappie?
Naar mijn bescheiden mening kun je dat bij
solojapan wel doen, internationaal lees je dat
meer liefhebbers dat al hebben gedaan. Bij mij is
het super gegaan.Groet Bert
Ik ben blij voor je dat je een kennelijk goede deal hebt kunnen doen.
Als ik de prijzen van solo vergelijk met een Seiko die hij te koop heeft staan, en met sites als Creationwatches en Rakuten, is hij echter 2,5 x zo duur. Ik weet dat er vanuit Japan invoerbtw bijkomt (21%) maar dan nog is Solo dus erg duur.
prijsverschillen zijn er altijd, dus iedereen moet zijn eigen afwegingen maken rekening houdend met risco, invoerrechten BTW enz.
Groet Bert
Schitterende klok! Met name de “sawtooth” bezel is echt top!
Oh jeh, ook hier vinden dit soort discussies plaats.
Naam op de wijzerplaat he? erg belangrijk.
Als ik nu op mijn Oriënt OS300 (tsja, ook zo’n goedkoop klinkende Japanse naam) kijk en zie wat een top klok dat is, loopt een seconde per dag voor, en zelfs met close-up erg mooi afgewerkt, vraag ik mij af waarom ik ooit geld voor een Submariner uitgegeven heb. Wellicht de naam?..
Daddel.
Erg mooi hoor. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook
wel veel geld voor een Seiko.