Wat is het verhaal hier achter ?
zie boven
Ik kan je verzekeren dat een bril deze kwestie niet duidelijker zal maken…
Nou, je krijgt in ieder geval altijd dezelfde vraag
Grt.
Precies. Die randen + positie van het logo = absoluut niet dezelfde sluiting. Ik zou me daardoor serieus afvragen hoe eerlijk de verkoper is over andere zaken.
Zo ver zou ik niet willen gaan, maar een eerlijk antwoord over de band lijkt me op zijn plek.
Tja, volgens de TS heeft de eigenaar hier specifiek over gelogen. Voor mij houd het dan al snel op. Misschien mis ik daardoor soms een verder goede deal, maar soit. Call me paranoid
Is het horloge aan de andere kant wel het zelfde?
Jeetje wat stom zeg…is toch gewoon oplichting? Wat de reden ook mag zijn, je kan hem niet met een andere band opsturen…
De band is volgens mij nog niet opgestuurd. Volgens mij heeft de ts 2 foto’s, waarvan wordt geclaimd dat ze van hetzelfde horloge zijn, gekregen van een verkoper.
Ook een keer zo iets meegemaakt, ging om een Omega Seamaster waarvan de afstand tussen de lugs groter gemaakt was om er een leren band tussen te laten passen, standaard paste er alleen een stalen band tussen.
Op de foto’s van de verkoper was dit duidelijk te zien, ook hier op het forum laten zien.
Alleen de verkoper bleef bij hoog en laag volhouden dat hij niets bijzonders aan het horloge zag. Uiteraard afgezien van de verkoop. Betrof een horloge van de Horlogeman, geloof dat zijn site nu anders heet.
@gortz, welke verkoper gaat het hier over?
Was dat van Steenbergen?
Theo van Steenbergen als ik het goed heb.
Ziet er niet best uit voor zowel de band als de verkoper.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Specsavers moet je sowieso mijden…
Maar…
Wat is het verhaal nu ? Betreft deze klok.
Even een update.
De eerste foto is een foto uit de serie foto’s waarmee horloge te koop staat. Aangezien huidige eigenaar geen nummers (serienummer, nummer band, end links or what-so-ever) kon noemen (hij wist niet waar hij de nummers moest zoeken) heb ik om wat extra foto’s gevraagd.
Vervolgens krijg ik foto’s van zijkant/achterkant/band waar in ieder geval een compleet andere sluiting lijkt aan te zitten. Foto’s voorkant zaten er bij de extra foto’s niet bij, maar ik had ook specifiek om foto’s achterkant/sluiting/band gevraagd.
Nadat ik bericht had gestuurd dat er naar mijn mening andere sluiting op de tweede serie foto’s stond was de eerste reactie van de verkoper kortaf “nee, het is dezelfde”. Na nog een bericht van mij gaf hij aan contact te zoeken met de persoon die zijn horloges serviced.
Gisteravond laat kreeg ik het bericht dat ik gelijk heb. Is inderdaad andere sluiting. De persoon die die horloges serviced had per abuis (?) een andere band op het horloge gemonteerd omdat hij dat mooier (?) vond staan. Serviceman gaf daarbij aan dat de band/sluiting uit de tweede foto wel uit dezelfde periode/bouwjaren komt.
Maar goed, horloge kan uiteindelijk door de verkoper wel geleverd worden met de band zoals op de eerste foto. Mijn eerdere enthousiasme is inmiddels wel enigszins bekoeld…
Ik geloof toch echt niet dat het de bedoeling is dat een reparateur beslist of er een ander bandje aan moet omdat HIJ dat leuker vindt…
En ik denk ook niet dat er iemand hier is die het onderste bandje mooier vindt dan de bovenste…
Stel je voor dat je je auto weer terug krijgt van een service beurt en de garagist heeft er andere velgen onder gezet omdat hij dat leuker vond…
Groet
Hermam
En jouw plaat, vertoont ook enige krasjes op het vinyl?
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.