Heb ik het virus?

ik noem het geen virus,
ik noem het een hobby :ok_hand:

3 likes

Als je moet vragen, is het al te laat🤣

Gewoon niks doen. Lekker kijken

1 like

Ik denk dat veel liefhebbers het gevoel herkennen van kopen en direct weer verder kijken. Kijken en passen (maar nog niet kopen) is ook een belangrijk deel van de hobby. Dus ik denk dat je het virus inderdaad hebt :smiley:

Als je dat niet prettig vindt kun je regels voor jezelf opstellen. Bijvoorbeeld een budget opstellen of een maximaal aantal horloges (en dan hanteer je dat als je er één koopt er ook één uitmoet).

1 like

Vooral blijven ademen :rofl:

1 like

Een beetje net als bij de verbouwing van de Tweede Kamer? Of de restauratie van ss Rotterdam? :smile:

2 likes

Haha :rofl:
Gelukkig is een horloge budget niet zo complex :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Tja, als je het virus eenmaal hebt, helpt vaccineren niet meer. Dus je zult er mee moeten leven. Sterkte!

2 likes

Blijkbaar helpt die 1,5 meter regel hier ook niet… Als de overheid maar niet meeleest, anders zitten we straks weer met een (c)lockdown! :sweat_smile:

Welkom!

2 likes

Tja, of je het virus al te pakken hebt, weet ik niet. Zo niet, komt dat nog wel. :rofl:

Blijf vooral kijken en koop vooral in de lagere prijsklasse. Heb zelf een Vostok Amphibia gekocht en erg content mee. Wel gemerkt dat een automaat iets dikker is dan verwacht en dat ik zelf een bandje van 18mm te smal vind. Verschillende bandjes geprobeerd zoals nato, mesh en nu staal. Ook weer van geleerd zonder dat het mij kapitalen heeft gekost. Laatst mijzelf een FC chronograaf gegeven. Quartz is dunner, erg fijn horloge alleen ook hier zal ik een ander bandje omgooien. Heb gemerkt dat ik een vouwsluiting prettig vind. Als je een beetje weet wat je leuk en prettig vindt, dan lekker horloges kopen die je mooi vindt. Mijn smaak veranderd nog maandelijks. :thinking: oh ja, vooral passen en foto’s plaatsen.

1 like

Het is een virus als je op een bepaald moment niet meer weet welk horloge er naar je toe onderweg is…

1 like

Nee, je bent onvoldoende besmet met het virus. Kom nou, nog steeds maar één horloge. Dat lijkt nergens op.

4 likes

Tja of heel snel af melden.
Maar denk dat het kwaad al geschied is :face_exhaling::face_with_peeking_eye::no_mouth:

3 likes

Denk ik ook :joy:

2 likes

Kijken, kijken, niet kopen. Dan zou het nog enigszins mee kunnen vallen. :upside_down_face:

1 like

Kalm blijven en doen wat je graag doet :wink:.

1 like

Gewoon accepteren dat dit je toekomst is… :joy:

2 likes

Stap 4 in het schema overslaan!

Maarre, in twee maanden één horloge…. ik zeg opschalen!

2 likes

Er is geen weg meer terug!
Vooral veel kijken, uiteindelijk kopen wat je echt mooi vindt !

1 like

Ben erg druk op het moment,
Maar wil in de december vakantie,
Naar limburg even snuffelen.
Zitten toch een outlet en diversen
Horloge winkels.

1 like

Gevoelige hoor, deze

1 like