Heb ik iets gemist: horlogeforum limited 2008

vorig jaar rond deze tijd hadden we de limited 2007 al besteld. Nu hoor ik niets over een limited 2008, of heb ik iets gemist???

Groet,
Arno.

Het is al diverse keren gevraagd, maar elke keer krijg je te horen dat de werkgroep bezig is.
Ik vind het ook een beetje vreemd, want enige info naar onze forumleden zou toch best mogen, al is het alleen maar wanneer er info te verwachten is.
Men blijft vaag en dat vind ik toch wel jammer.

inderdaad jammer. Maar ze zullen het ook druk hebben…
Vorig jaar konden leden ook met een voorstel komen, dit mis ik nu.
De voorwaarden voor een limited zullen per jaar niet zo verschillen, denk ik.

Groet,
Arno.

We zijn in onderhandeling met een aantal merken, binnenkort meer.

Huhhh, wat is eigenlijk een Limited :smiley:

Heb op het forum gevonden wat de limited 2007 was , en op hun site eens gekeken naar de eigenschappen en prijs .
Zat er ook een Unitas in ?
Wat was de prijs voor de forumleden ?

Tom,

Een kleine vraag, maar wie zitten er nu eigenlijk allemaal in die werkgroep?

Uit de reactie van antoon/amaille lees ik dat Prim er niet bij zit, daar had ik nou juist een beetje op gehoopt.
Of is er nog niks besloten dan wel uitgesloten en lees ik er teveel in?

@erik
specs en een prijsvermelding hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,51929,51937#msg-51937

Hmmm, net even gekeken, maar zo’n Hamilton zie ik wel zitten

@ pimobiel :

dat waren de kandidaten van 2007

@ sjokotof:

bedankt voor de link

sjokotof Schreef:

Uit de reactie van antoon/amaille lees ik dat Prim
er niet bij zit, daar had ik nou juist een beetje
op gehoopt.
Of is er nog niks besloten dan wel uitgesloten en
lees ik er teveel in?

@erik
specs en een prijsvermelding hier
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,51929,51937#
msg-51937

Ik ben bang dat Prim niet kan voldoen aan een van de eisen die gesteld worden aan de limited: een prijs van maximaal 400 euro.

Nee, je hebt niets gemist. Dit jaar hadden we wat tijdgebrek maar als het goed is worden deze week de kandidaten voorgesteld! Dit jaar hebben we niet om een inbreng vanaf het forum gevraagd om dezelfde rede dat het wat langer duurt dan normaal, dat tijdgebrek. Maar dat is al vaker zo geweest.

Er is niets vaags, niets vreemds en ook niets jammer Ed. Een limited opzetten kost nou eenmaal tijd en als je daar niet al te veel van hebt kan het langer duren. De limited is altijd al een vrijwilligersproject geweest, dat is het nog steeds.
En ter info voor de mensen die het proces dit jaar voor het eerst meemaken (zoals jij): niemand uit de werkgroep houd er wat aan over behalve minder tijd, kosten voor eigen rekening en een hoop “stress”. Het is liefdewerk ‘oud papier’.

Henrik,

Ik begrijp best dat er heel wat werk gaat zitten in het opzetten van een limited, dat staat buiten kijf en dat snap ik ook wel. Waar ik over schreef is dat ik het jammer vond dat er zo weinig informatie naar buiten komt, terwijl het toch behoorlijk leeft onder de leden. Ik weet bijv. niet eens wie er in die commissie zit.
Ook begrijp ik dat je wat terughoudend moet zijn v.w.b. de informatie, daar anders de discussies losbarsten.
Maar een tijdpad aangeven is toch wel iets dat zou moeten kunnen, lijkt mij, alsmede de algemene randvoorwaarden waaraan een limited moet voldoen. Dit soort informatie mis ik en dat bedoelde ik met jammer, verder niets. Trouwens ik heb ook nooit de indruk gehad dat iemand hier iets aan verdiende.

Maar ik ben verheugd te horen dat er deze week iets meer informatie komt. Ik wacht af.

Ik vind het heel wat en erg leuk, dat er mensen zijn die hun tijd hierin willen steken.
Het is denk ik toch een heel gedoe dit elk jaar weer voor elkaar te krijgen.

Dus laten we niet te veel eisen stellen.