Heb ìk weer… :-( een misFOiS

Ja

1 like

Ja, het begint wel een beetje op te vallen.

Ja lekker dan, een topic openen en vervolgens vergeten te updaten :man_shrugging:, inderdaad, beetje kansloos.

Bij deze dan , afgelopen week is, volgens afspraak, de FOiS bij mij thuis opgehaald door een medewerker van Gassan. Ontvangstbewijs ondertekend en rap richting de Omega gecertificeerde wijzeraandrukmeneer.

benieuwd wanneer ik weer een belletje krijg als het klaar is. ik mis 'm nu al… :face_with_diagonal_mouth:

3 likes

Hopelijk valt de doorlooptijd mee! Het is altijd afwachten met zo’n dingen…

1 like

Ja het zal mij benieuwen, intussen maar iets anders uit de collectie om doen dan :wink:

1 like

Ik gok dat het max 3 wkn duurt.

2 likes

Mijn tip is om foto’s van het gehele horloge te maken bij het inleveren/afgeven. Ik heb een keer een drie weken oude Speedmaster via de AD teruggestuurd naar Omega en het horloge kwam met een beschadigde bezel terug. Horloge kon direct weer retour. Ze hebben er een nieuwe bezel erin gezet.

De tweede keer soortgelijk geval, maar nu met een Seamaster van 2 weken oud. Ook retour omdat horloge veel achterliep. Horloge kwam terug met een beschadigde kast. Er zat een deukje in net als of iemand met een kleine schroevendraaier erin had lopen drukken.

Ik heb zeer slechte ervaringen met de service van Omega. De AD had zelf bij het innemen ook fotos gemaakt, omdat dit hun protocol schijnt te zijn.

Ik weet dus niet of ik per toeval twee keer ongeluk heb gehad, of dat dit vaker voorkomt bij de servicecenter van Omega. Mijn horloges waren beide keren Brussel verzonden, omdat het om garantie gevallen ging.

Hoop dat ze het probleem snel, maar vooral goed voor je oplossen.

2 likes

kan je een heel ander verhaal vertellen over Mercedes. Ga em nieuw ophalen, kom er nog geen half uur later mee thuis en stel schade in de lak vast. Bel meteen terug wel het is NOOIT fatsoenlijk opgelost! Is de 3de ster maar na dit voorval (en nog vele andere) never ever again!

1 like

Wie zei ook alweer dat het minstens 7 weken ging duren voordat ik hem terug had….

Nou… ik had ook gedacht en gehoopt dat het sneller zou gaan , zeker met een 2 weken oud horloge dat nota bene in ons eigen land door het Gassan service center wordt gerepareerd.

Maar hij is er weer hoor !!

Wijzertje gefixed en 7 weken verder, het voelt weer als een NA , dat is dan wel weer een bijkomend voordeel :wink: (naast het nieuwe Omega poetsdoekje uiteraard)

Het had 6 weken kunnen zijn maar goed, de eervolle vermelding gaat naar de vervoerder die maar liefst 2 x ons huis niet heeft kunnen vinden, maar ook niet gedacht heeft om even te bellen om te vragen naar de juiste weg…

Blij met de hele gang van zaken? Niet echt maar misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar wel blij dat ie weer terug is.

19 likes

Mooi :ok_hand: En nu lekker dragen en niemand erop laten kwijlen :smiley:

1 like

Dit ziet er wel strak uit hoor. Veel plezier er nu mee.

1 like