Heb ik weer.....(Oris diver)

Een tijdje geleden ben ik gaan kijken voor een duiker. Oris spreekt mij erg aan. Echter kwam ik bij een juwelier die ook Glashutte verkoopt waar ik al langer naar aan het kijken ben, echt een beauty maar van een ander kaliber.

Toch besloten door te sparen en hopelijk over 3 jaar een Glashutte aan te kunnen schaffen.
In de tussentijd ben ik wel eens bezig op Ebay. Je raad het al ik heb geboden op een Oris diver date en ja hoor ik ben de hoogste bieder.:?

Verwacht morgen de Oris binnen te krijgen, als ik hem in ontvangst kan nemen. Een vriend wil deze misschien overnemen. Als hij de Oris niet wil dan zet ik deze te koop hier op het forum.

Dit is de rakker waar het over gaat. onderaan specs.

http://www.oris.ch/collections/collections_detail.aspx?ln=en&modelid=273

Waarom bied je dan ook!???

Sorry hoor, maar moest bij het lezen toch een klein beetje lachen… :wink: Nou snel door verkopen en weer verder met sparen of je houd hem en blijft sparen en verkoopt deze tzt met “verlies”.

Moet je enkel de afschrijivng van de Oris er nog bij sparen!

Snap ik, is ook zeker eigen schuld.
Je bent aan het oriënteren voor een duiker en ondertussen, waarschijnlijk uit enthousiasme, ga je bieden en denk je dat wordt hem toch niet. Maar ja je ziet het kan dus heel goed.

Ook van mijn kant uit een kleine lach :smiley:

Wel een hele mooie klok. Ik weet natuurlijk niet de prijs die je ervoor moet betalen, maar waarom hou je 'm er niet lekker bij. Loop je in ieder geval 3 jaar lang met een mooi horloge om je pols, totdat je die Glashutte hebt.

Mijn beste,

Tja,
Ik denk dat het hart van een horlogepassionist nou eenmaal “redenen heeft, die de rede niet kent”!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tissot62 Schreef:

Ik denk dat het hart van een horlogepassionist nou
eenmaal “redenen heeft, die de rede niet kent”!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi, :slight_smile:

@ Jeranimo. ik zeg, gewoon houden.

Heb je deze geheel nieuw op de baai gekocht? Ik moest ook wel lachen :)… je moet gewoon nooit meer bieden dan je wilt betalen en heel af en toe valt er dan iets je kant op :slight_smile:

Heb het ook weleens gehad…

Van harte NIET gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

'T is wel een hele mooie.

Lekker houden man!

frenk Schreef:

je moet gewoon nooit
meer bieden dan je wilt betalen en heel af en toe
valt er dan iets je kant op :slight_smile:

Heb het ook weleens gehad…

Hehehe, zo ben ik een jaar of wat geleden ook aan mijn Tag Heuer Monaco gekomen… ik kon gewoon niet geloven dat ik niet werd overboden. :slight_smile:

lekker zelf gaan dragen deze oris. zijn echt topklokjes.

Ja is nieuw. We zullen wel zien. Eerst binnen krijgen, dan aan vriend laten zien en wellicht over laten nemen. Anders te koop zetten, en laatste redmiddel(helaas hahaha) zelf dragen.

We zullen wel zien. Een voordeel, ik vind het een mooi horloge. Je zal maar een lelijk horloge gekocht hebben haha.

Waar op ebay bieden jullie hier?

Ik zie namelijk veel ebay in de threads voorbij komen maar zelf ben ik (nog) huiverig om via ebay iets aan te schaffen.

Brench Schreef:

Waar op ebay bieden jullie hier?

Ik zie namelijk veel ebay in de threads voorbij
komen maar zelf ben ik (nog) huiverig om via ebay
iets aan te schaffen.

Ik snap je vraag niet zo goed?? Hoezo waar? Herkomst van land waarop je bied?

Zit niet heel veel op ebay, maar bied gewoon op producten waar ze ook vandaan komen. Ik kijk meestal wel even naar de feedback van de verkoper.

ik ook, of het een zakelijke verkoper is(juwelier ofzo). En naar land ivm invoerbelastingen.

Zoek en gij zult vinden…

Als je bij mij thuis heel hard ebay roept, stort alles in, haha.
Jur

Dat is een tegenvallende meevaller… of toch niet? :wink:

Ja en nee, inderdaad. We zullen zien. Wie weet zie je volgende week woensdag een mooie foto van mijn pols incl Oris.

Ben benieuwd, wat je gaat doen!

Vriendin ook, die heeft de hoop gevestigd op mijn vriend.:slight_smile:

Jullie horen het snel. Of te koop of om de pols. Zou dan wel weer een paar maanden langer moeten wachten op de Glashutte.

Heb je er teveel voor betaald dan? Anders is 't toch mooi dat je hem gewonnen hebt?