Heb ik weer

pas geleden 25 oude horloges verkocht er zelfs bijgezet dat meeste niet liep verdroogde olie en en dat het geleverd werd in een vertegenwoordigers koffer verkocht voor 100 euro.
koper mailt me net dat hij nw horloges had verwacht van een vertegenwoordiger.en is boos.
waarom schrijf ik dit:
wil je iets kopen op marktplaats vraag dan verkoper duidelijk!! vraag desnoods ook om meer fotos enzo een goede nette verkoper zal uitvoerig er op in gaan.
ik had nadat ik akoord ging al biedingen van 125 euro deze moest ik afslaan omdat ik reeds akoord ging.
groet pajero

pajero Schreef:

ik had nadat ik akoord ging al biedingen van 125
euro deze moest ik afslaan omdat ik reeds akoord
ging.

Dan is het toch simpel? Boel terugnemen van deze koper en de partij opnieuw op Marktplaats zetten.

heb de advertentie er niet meer op staan,weet ook niet meer welke bieder dit was,gewoon balen ben dan ook nog eens de porto kosten kwijt,ben normaal erg gemakkelijk met terug nemen

Tsja, het is natuurlijk waardeloos zoiets. Zeker als de advertentie al weg is. Je kan natuurlijk zeggen: deal = deal, maar als zo’n figuur moeilijk gaat doen heb je alleen maar gezeur.
Ik zou toch die boel gewoon terugnemen en dan misschien via eBay te koop zetten met een startbod van 100 euro? Lijkt mij dat je er meer dan 100 eurootjes voor moet kunnen krijgen…

ja is natuurlijk ook zo maar zul je zien dat het voor 100 weg gaat komen de kosten van ebay er bij en kost het nog meer.de koffer kost normaal al meer.het was ook eingelijk meer als tip voor iedereen bedoeld ,want er word altijd maar gemopperd op verkopers maar kopers moeten natuurlijk ook reel zijn oude horloges zijn natuurlijk oud en niet nw anders had ik wel nos geschreven.denk dat de meesten hier de advertentie ook wel gezien hebben
zal er eens hard over nadenken,wat te doen
wens een ieder hier een fijne week
gr pajero