Heb je er nou nog steeds geen, zo'n

Horlogeforum.nl Autosticker??? ::o

Of had je er al één maar heb je je auto verkocht / is je auto gestolen / heeft je partner 'm er afgehaald maar is je partner inmiddels je ex?

[center]

[/center]

Ze zijn op de binnenkant van de ruit aan te brengen doordat ze transparant en gespiegeld gedrukt zijn en meten 21 bij 4 centimeter, een bescheiden afmeting.
Wil je er ook (weer) één op je auto plakken en zo je passie voor horloges uitdragen? Stuur dan een mailtje naar webmaster@horlogeforum.nl (vergeet je adres niet te vermelden!) o.v.v. Autosticker, je krijgt 'm gratis thuis!

Svp alleen bestellen als je ze echt op je auto wilt plakken.

Er zitten helaas geen ramen in mijn scooter :slight_smile:

Op mijn fiets ook niet…jammer.

Plak je 'm achter het raam van de woonkamer, is ook schitterend :smiley:

Leuk ja, dan plak ik er meteen een plattegrondje van het huis bij, met een kruisje op de plek waar de kluis ligt.

Dat scheelt wel een hoop rotzooi…

LOL - mailtje is net verzonden; + een tip om verzendingskosten te besparen :wink:

Sticker zojuist ontvangen en hij zit te pronken op de achterruit van mijn 307.
Thnx Henrik.

Op een bijpassende wagen :slight_smile: aan de pols een niet als zodanig herkenbare Sea Dweller, lekker klokkie :slight_smile:

dank! hans

henrik
vandaag sticker ontvangen, hartelijk dank.
gr. john

Nu heb ik er inmiddels (incl de vorige keer) zo’n 60 verzonden maar ik heb er nog meer hoor!
Schroom niet! Dus…

Wil je er ook (weer) één op je auto plakken en zo je passie voor horloges uitdragen? Stuur dan een mailtje naar webmaster@horlogeforum.nl (vergeet je adres niet te vermelden!) o.v.v. Autosticker, je krijgt 'm gratis thuis!

Een beetje Rolex eigenaar heeft ook zo’n sticker :slight_smile: :slight_smile:

vandaag is de sticker met een flinke klapper in de bus gevallen. Ik zal er eens
een mooi plekje voor zoeken op mijn auto. Henrik, bedankt voor de snelle service.

Ik denk dat nu de hele wereld er wel een heeft :smiley: of er 1 onderweg is. Maar ik heb er nog steeds genoeg dus schroom niet!

Hoewel bovenstaand aanbod alweer enige jaren oud is, ben ik benieuwd of het nog steeds geldt Henrik.
Ik denk dat zo’n mooi witte sticker niet zal misstaan op mijn nieuwe Alfa Rosso. :slight_smile:

En om de bokken van de schapen te scheiden: Voor twee Euro in je brievenbus…

@ iedereen die er inmiddels over heeft gemaild: volgens mij zijn ze op, maar ik ga zoeken.

Hmm, te laat gezien dus, maar ik heb net gemeten, past mooi op de motor, dus zal toch ff mailen.

Maar als hij binnenkomt zal ik een foto posten.

Henrik Schreef:

@ iedereen die er inmiddels over heeft gemaild:
volgens mij zijn ze op, maar ik ga zoeken.

===============

Zoek, en gij zult vinden…:slight_smile:

taaiewillem Schreef:

En om de bokken van de schapen te scheiden: Voor
twee Euro in je brievenbus…

heb je er nog dan?