Mooi dat dit gemaakt wordt, maar niet mooi. Zal vast wel zijn weg vinden naar de beoogde kopers, komen voorlopig niet voorbij op de volgende HF meeting ben ik bang. Mocht dat wel zo zijn dan wil ik er graag eens naar kijken.
Ik heb laatst enkele Greubel Forseys om mijn pols mogen proberen. Als ik zo’n smaak geld zou neertellen voor een horloge dan zou het toch honderd keer eerder voor een GF zijn dan voor die baksteen uit de OP. Wel een tof staaltje techniek natuurlijk.
Excuseer mijn korte lontje, maar kun je voortaan gewoon in het topic-onderwerp vermelden waar het om gaat? Je knipt en plakt vanuit timezone, wat prima is, maar stop alsjeblieft met die onzintitels.
Ach zolang het nog niet op het niveau zit van:
"10 dingen die niemand weet over horloges!,
“Man koopt horloge, en je raadt nooit wat er toen gebeurde!”
"Nieuw Horloge, Gaat de horlogewereld nu echt te ver?
“Horloges en sex, gaat fout!”
“Je verwacht nooit wat Dries Roelvink voor horloge draagt, klik door om erachter te komen!”
Rare vergelijking, maar voor mij is dit horloge het volledig tegenovergestelde van al die (minimalistische) plakmerken. Aan de ene kant van het spectrum: goedkoop, leuk uiterlijk maar een techniek om van te huilen (5 euro Miyota). Kilometers verderop, aan de andere kant van het spectrum: dit horloge. Waanzinnige techniek, onbetaalbaar en… niet zo heel erg mooi.
O, wat schreeuwt dit ding om aandacht. Maar er is een gezegde: het kwade schreeuwt, het goede fluistert. Hetzelfde zou je kunnen zeggen over lelijk en mooi.