Hebben jullie al zo'n hele mooie, gratis... !?!

Horlogeforum.nl Autosticker??? :smiley: Je ziet ze steeds vaker…

[center]

[/center]

Ze zijn op de binnenkant van de ruit aan te brengen doordat ze transparant en gespiegeld gedrukt zijn en meten 21 bij 4 centimeter, een bescheiden afmeting. Wil je er ook één op je auto plakken en zo je passie voor horloges uitdragen? Stuur dan een mailtje naar webmaster@horlogeforum.nl o.v.v. Autosticker, je krijgt 'm gratis thuis. Vergeet je adres niet te vermelden! Svp alleen bestellen als je ze echt op je auto wilt plakken, ze wàren niet gratis.

3 likes

Er zit nu op mijn achterrruit zo’n ‘Je voelt je lekkerder in een Peugeot’ sticker die aan vervanging toe is dussuh… :smiley: Ik zal je meeltje sturen Henrik. Leuk idee. (tu)

Thanx Henrik, ff de auto wassen en dan gaat ie erop :smiley:

Ruud

Henrik, had je mijn mailtje nog ontvangen? :slight_smile:

nog niet maar ik heb me aangemeld, ben erg nieuwsgierig

mijn ramen zijn spic en span en hij kan er zo op. Kan die sticker van “je voelt je lekkerder in een …” er eens een keertje af.
groet bert

bert Schreef:

mijn ramen zijn spic en span en hij kan er zo op.
Kan die sticker van “je voelt je lekkerder in een
…” er eens een keertje af.
groet bert

Exactly my thoughts. :smiley: (tu)

Heeeee Henrik kan ik met die sticker een beetje die crash wegwerken op m`n oude Peugeot S16 ???

Jij hebt een wat grotere sticker nodig :smiley:

Ruud

En tevens een gemakkelijke manier om de waarde van je (oude) auto te verhogen :wink:

Is het een idee om wat stickers mee te nemen naar Veghel KiKa loterij
daar raak je ze wel kwijt

De animo is overweldigend, leuk! De eerste stickers zijn zaterdag verzonden, de grootste groep gaat echter vandaag. Heb je er nog geen? Schroom niet, er zijn er nog genoeg!

nee maar wil hem wel graag hebben Zwaanstraat 24 6921 wn Duiven

Je hebt een mailtje van me Henrik.
Leuke aktie trouwens :slight_smile:

gr

Roger

Nog niets ontvangen, had nog wel de 1e dag al een mailtje gestuurd. :frowning:

Iemand de sticker al in huis? Wel zo leuk om misschien dan ook foto’s te laten zien war je je sticker nou hebt geplaatst. :smiley:

Ik had hem vrijdag al binnen, maar heb mijn auto nog steeds niet gewassen, dus nog niet opgeplakt :smiley:

Ruud

Hij moet er van binnen uit in he Ruud :smiley:

1 like

Ja, en weet je hoe smerig die binnekant is met al die vette kinderhandjes :smiley:

Ruud

Mijne is ook net ontvangen. Ziet er mooi uit, zal straks eens kijken hoe ik 'm het beste kan opplakken, foto’s volgen nog. (tu)

Bedankt Henrik!

Henrik bedankt!

ook ik mocht de sticker vandaag ontvangen. Komt bij de eerstvolgende wasbeurt op de auto. en nee, dat duurt niet lang, waarschijnlijk van het weekend.

groet, Wim