Nee. Als ik over een nieuw hebbedingetje ga dromen, is dat zeker geen horloge. Eigenlijk helemaal niks ik droom alleen maar over achterlijke avonturen.
2 uur oren en nek is hier 2 minuten ergens anders op knabbelen. Die motor staat eigenlijk altijd op een turbo injectie, dus binnen 3 seconden op snelheid.
Nee, heb ik niet.
Genieten van horloges, ja.
Dromen of wakker liggen van (te) dure modellen, nee.
Ben het met vriend Chris @blauwbeer eens, ik ben te gierig om dure horloges te kopen. 1, ok, 2 K is het maximum, 10 euro bij de Kringloop voor een mooie vintage is het optimum. Is deze gerestaureerd voor een veelvoud hiervan, dan vind ik dat het summum !
Hebben jullie ook wel eens, dat je thuiskomt en overal tegen aan loopt, de strijkplank die tegen de muur staat te leunen probeert te redden van omvallen terwijl je met het ding op de grond dondert, en je een pijn zucht uit slaakt die je alleen maakt als je zwaar verdoofd bent. Wakker wordt met alleen je broek uitgetrokken te hebben en geen herinnering meer van de laatste twee kroegen waar je geweest bent.
Dat ken ik, even tijdens het tv kijken per ongeluk een tiet aanstoten als je je bierglas wilt pakken en er zit meteen iemand bovenop je je broek open te knopen en een sok in je mond te stoppen. In het begin is het leuk, maar na verloop van tijd is het heel erg vermoeiend…