haha idd
we hebben toch geen gezamenlijke rekening, dus ze doet maar. Kost mij niks meer dan kastruimte
haha idd
we hebben toch geen gezamenlijke rekening, dus ze doet maar. Kost mij niks meer dan kastruimte
Stond.
Ja maar helaas begint die lijst alleen maar toe te nemen. De Omega Speedmaster bijvoorbeeld.
Ik houd al zoān vier weken een horloge in de gaten waarvan ik hoop dat de prijs nog iets gaat zakken. Is een horloge waarvan ik bijna zeker weet dat dat nieuw bijna nergens meer te koop is.
Zal mijn allerlaatste horloge-aankoop zijn. Als het lukt tenminste, want elke dag dat ik met toeslaan wacht kan iemand anders me voor zijn en dan vis ik achter het net. Maar dat ārisicoā calculeer ik in.
Dat heb ik regelmatig, Verdiep ik me helemaal in dat horloge tot ik een paar weken later iets anders moois zie. dan herhaald het verhaal zich⦠zuchtā¦
Dan ben ik wel benieuwd welk horloge
Of je doet een bod, scheelt wachten
Dat is het met deze. Je ziet de dial en dan BAM. Dat maakt dit horloge zo mooi!
Je mag wel een keer komen passenā¦
Ik ben blij met mijn horloges, Rolex, Omega, Tudor, maar zoals al eerder gezegd: āBezit van de zaak is het einde van het vermaak.ā Nou is dat makkelijk kletsen natuurlijk als je al wat moois om te kiezen hebt, maar je kijkt inderdaad altijd verder⦠In deze hobby is het niet makkelijk om ātevredenā te zijn. Er is zoveel moois en als dat binnen handbereik is/komt zijn we snel verkocht!
Met passen kan ik beter even wachten, anders wordt ik nog gekkerš maar aardig aangebodenš
Ja, inderdaad ook wel waar. Eenmaal in bezit is de spanning ervan af. Ach maar zo hebben we altijd iets om naar uit te kijken, anders zou het ook zo saai zijnš
Had ik al gedaan. Niet gelukt.
Voor het mooie, of beter: het mooiste, zou ie geen datumvenster moeten hebben (althans, naar mijn meningā¦).