volgens mij zijn er nog wel een paar meer horlogeforum leden die dit hebben …lol
ik heb vaak dan begin ik met rond kijken …en tegen de tijd dat ik iets koop heb ik weer zoveel leuks gezien dat er weer geen keus gemaakt kan worden…
of dat ik weer met meerdere tegelijk kom te zitten (tu)
ik had een beetje het zelfde … Jlc is ook erg mooi redelijk druk …
de iwc komt wel vaker voorbij en de pm is gewoon goed en zie je ook niet zovaak voorbij komen (tu)
Mjah, die Pannie van Bidle kijkt mij ook iedere keer zeer verleidelijk aan als ik weer zo dom ben om de advertentie te openen… echt mooi met die witte dial. Helaas geen fondsen vrij op dit moment.
Die JLC is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi. Bijna van een ontroerende schoonheid. De PAM is ook geen kattepis en heeft een prettig frisse uitstraling.
De lijn die erin zit ben jij volgens mij
Ze zijn allemaal mooi,alhoewel de JLC eruit springt net als de panerai !
Welke je ook zou nemen het zou altijd de goede of verkeerde keuze zijn;er zijn altijd weer horloges die voorbij komen en die je graag zou willen hebben is mijn ervaring.
Ik wissel per dag soms wel drie keer van horloge !
Ben maar blij dat je nog even door moet/mag sparen
Sterkte bij het wachten/wikken/wegen!
Ik zou zonder twijfel Bidle een pb sturen.
Tis dat het me ontbreekt aan de liquide middelen, maar anders…
Nu moet ik ook wel toegeven dat Bidle precies snapt hoe je iemand lekker kunt maken met zijn voortreffelijk mooie foto’s :~
Denk ook maar eens aan de reportage van zijn nieuwe aanwinst.
Jeeetje, wat een mooie horloges weer zeg. Die Ulysse kom je niet vaak tegen!
Als mijn budget 2k zou zijn zou ik overigens voor deze gaan denk ik… http://www.dezinvanluxe.nl/nl/forum/10/16194
Edwin had ook interesse en heb hem uiteindelijk de zwarte aangeraden. Mede omdat die minder op valt en altijd te dragen is. De witte Pam is erg gaaf een niet alledaagse klok, maar wel altijd ‘aanwezig’. Leukste vind ik dat de Panerai zich zo fantastisch leent om banden te wisselen.
Toch van het lijstje dat je opsomt zou ik voor de JLC gaan! Mede omdat ik van een dergelijk model meer plezier zou hebben! Vervolgens de Pam, omdat het een mooie simpele klok is. Dan de IWC… ook erg mooi en bij alles te dragen beetje een icoon. Als laatste zou ik de UN laten liggen, vind het geen balans hebben en eerder een grappig ding.
enne: Hoe mooi de foto’s ook zijn… hij staat gewoon nog te koop! Wel enkel hier en op dzvl, maar dat komt omdat ik er ook echt geen haast mee heb. Daarbij zou ik het leuker vinden om hem te verkopen aan een ‘echte’ liefhebber.