Volgens veroorzaakt die met zān mooie kastvorm idd wel wat kriebels bij Arie!
sq100 Schreef:
Arie Kabaalstra Schreef:
't begint echter bij mij ook wel te kriebelenā¦
een Sturmanski of een mooie Poljot staat ook al
een tijdje op mijn verlanglijstjeā¦
Leuke reakties. Gisteren had ik het even moeilijk dus vandaar dit topic. Volgens mij heb ik mijn verslaving de laatste tijd aardig onder controle. Snuffel de hele dag wel naar klokjes maar ik de trekker om mijn portemonee te trekken gaat gewoon niet over. Ik hou ook heel wat geld over.
De behandelend arts heeft enige jaren geleden vastgesteld, dat ik aan een ernstige en chronische vormvan horlogitus vulgaris leidt en raadde mij aan er mee te leren leven en het te aanvaarden.
Dat lukt me aardig, op die enen aanval per ± 6 weken na.
Dan begint het weer te kriebelen en ga ik in therapie bij degene, die in ons huishouden de knip beheert.
Meestal weet zij mij dan te overtuigen, dat door de aankoop van zo een polssieraad we in ernstige budgettaire problemen komen!
In 9 van de 10 gevallen lukt haar dat, maar die ene keerā¦
't stoa geschrĆØve en gedrukt, daāge mut krabbe doar woarāt juktā¦
of ik em mooi vind, die kast?. OF ik em mooi vind!.. Jawadde!..sparen?.. hmm⦠tja⦠ehh⦠'t is dat ik nog zo veel wil⦠een IWC staat eigenlijk ook allang op mijn verlanglijstje⦠en een Heuer monaco⦠maarja⦠sommige doelenā¦
Ik ben ook zoān idioot. Wat moet je nu met meer dan 3 horloges?
Eigenlijk mag ik niet meer lachen om dames met een handtassen- of schoenenverzameling.
Pffff Steinhart komt met mijn langverwachte bronzen fliegerā¦
Vriendin teleurstellen door het weekendjeweg niet te plannen of mijn kistje aanvullen met 1 stuksā¦keuzes keuzes.
Het begint een echte verslaving te worden.