Hebben jullie nog ideeën voor een bandje voor dit horloge?

Ik zou een (donker) bruine lizard (hagedis) kiezen.

6 likes

Bestel wat nato’s met hang en sluit werk in goudkleur!

(Volgens sommigen heiligschennis maar ik vind het leuk staan op zo’n vintage horloge; zeker in de zomer! :sunglasses: )

2 likes

En dan wat voor nato’s?

Ik zou een vintage ostrich proberen, die doen zo watches altijd wel schitteren.

watch-strap-genuine-ostrich-leather-nature_2

Een zwarte staat ook wel goed denk ik

Wat een leuk topic :+1:Mag ik dit draadje dan ook gebruiken voor dezelfde vraag? Ik heb een nette Pontiac goldplated Hydraulica memomatic op een dun zwart lederen bandje van 18mm zitten maar ben er niet zo tevreden mee. Ik heb nogal grote polsen (20 cm) en de Pontiac is begin jaren 60 en aan de kleine kant. Wat raden jullie aan?

1 like

is inderdaad niet het meest voor de hand liggend maar ik vind dat zelf ook wel gaaf. Geef er een eigentijdse draai aan. Of een nette lederen nato. Houd je het toch nog een soort chique.

1 like

Ik ben sinds kort Molequin-fan. Kijk 's op hun site, en dan ook onder de “Summer”- lijn. Kost wel wat, maar het is ook echt goed.

1 like

Ook gewoon even slikken en een Molequin kopen. Lekker lichte of zomerse kleur nemen. Deze zwarte staat ook prima, dan houd je die voor de winter. :+1:

Bij polsen tot 17,5 a 18 cm - de korte variant nemen! Jij dus niet. :wink:

Nee, ik heb geen aandelen. :grin::innocent:

1 like

Fan nog niet, maar onlangs vier verschillende banden (qua afwerking) van ze gekocht en zijn idd van prima kwaliteit!

Kortom +1 vooral even kijken.

1 like

Zwart leder hagedis zou ik doen. Klassiek. Mooi om zo’n horloge in de collectie te hebben.

3 likes

Voor beide:
Beige suede, staat goed met goud!


of

Voor de verbeelding:

Ziet er toch niet uit man :joy:

9 likes

Die molequins zijn mij te duur. Ik ga eerst een padded lizzard proberen met gold buckle denk ik via CousinsUK. Kan ik me geen buil aan vallen.

Bijvoorbeeld een James Bond kleurstelling en/of alle kleuren en combinaties die jij leuk vindt? :smiley:

Link:
https://www.cheapestnatostraps.com/collections/gold-nato-straps

@Henkdetank en @Jaac Misschien kan ik wat voor jullie op maat en naar wens maken. Stuur me een PB en we overleggen wat je zou willen. Soort leer, maten, stiksel etc. Ik doe dit als liefhebberij, dus al te duur gaat het niet worden.

1 like

Zwarte hagedis

1 like

Dit ?
(Krokolizardfantenrundleer)

:rofl::joy::rofl:

Nou, alleen hagedis is genoeg …