Hebben jullie ook zo'n vrouw?

Mijn vrouw heeft ook niks met mijn hobby(s). Ze is meer van de schoenen/kleding.

Gr Wouter

Ik ben zo’n vrouw. :wink:

Saartje Schreef:

Ik ben zo’n vrouw. :wink:

FOTO!! :wink:

Saartje Schreef:

Ik ben zo’n vrouw. :wink:

Hey Saartje! Nou euh, tja, euh, leuk!
Nou ik ga maar weer eens…

wk1 Schreef:

Mijn vrouw heeft ook niks met mijn hobby(s). Ze is
meer van de schoenen/kleding.

Gr Wouter

Hier hetzelfde.

Op zich heeft mijn vrouw niets met horloges, ze dráágt ze niet eens: “Bij mij gaan ze toch altijd stuk.”

Maar vorig jaar hadden mijn vrouw en de rest van de familie het voor mijn verjaardag wel mogelijk gemaakt om een fraaie Omega Seamaster 600 uit 1965 aan te schaffen.
Ik draag hem sindsdien iedere zaterdag.

Dus ja, ik heb óók zo’n vrouw(tu)

Goed te horen dat je er bewust van geniet :~

Niet vergeten hetzelfde voor haar te doen heh :wink:

Op de bovenstaande vraag kan ik volmondig ja zeggen.
Ze is gek op horloges en is nu zelf aan het sparen voor een Omega Constellation natuurlijk met rose goud want het moet wel female zijn.

Ook zoekt ze mee naar een nieuwe aanschaf voor mij !
Ik denk dat ik niks te klagen heb.
Grt, Harold

OOk ik heb het getroffen. Als we in een stad lopen met de betere juweliers is zij het meestal die, nog eerder dan ik, aan het folderverzamelen slaat. M.n. in Zwitserland is dat al vaak gebeurd omdat behoorlijk wat juweliers folders (soms met prijslijst) buiten de winkel in het voorportaal leggen om mee te nemen.

OOk heeft ze een x haar spaarrekening geplunderd omdat ik zo nodig een Tudor hier op het forum moest kopen terwijl ik net een paar weken daarvoor mijn spaar rekening voor een Omega Seamaster had geplunderd. Uiteraard wel z.s.m. teruggestort.

Grt. Marco

Ja, compleet met haar eigen vintage chrono’s, Precision en Tudor Sub. Om maar wat te noemen. Helaas voor haar rekening heeft ze vanaf januari een klus in… Zwitserland! Haar hotel ligt tegenover een Patek-winkel. Kan nog leuk worden.

Menno

thieuster Schreef:

Ja, compleet met haar eigen vintage chrono’s,
Precision en Tudor Sub. Om maar wat te noemen.
Helaas voor haar rekening heeft ze vanaf januari
een klus in… Zwitserland! Haar hotel ligt
tegenover een Patek-winkel. Kan nog leuk worden.

Menno

Kat op het spek binden noemen ze zoiets toch?

Aanvulling op mijn post van gisteren: behalve het sporadisch dragen van de Ebel Lichine (twijfelgeval qua diameter), heeft mijn vrouw verder niets met horloges. Meer met schoenen en tassen helaas…

Grt. Marco

Mijn vrouw heeft ook niks met horloges.
Heeft zelf een leuke quartz met rekband voor een tientje.
Het boeit haar allemaal niet.
Laat haar maar lekker shoppen:P

Heb een paar keer een horloge gekocht van iemand die het wegdeed ‘omdat mijn vrouw het niet mooi vindt’. Hoe stevig sta je dan in je schoenen als watchismo?