Hebben jullie ook zo'n vrouw?

Zo’n vrouw die je hobby ook leuk vind bedoel ik :slight_smile:

Ze was wat kerstinkopen gaan doen en loopt langs Steltman, ze weet natuurlijk dat dat een dealer is van Panerai, en ipv alleen kijken naar de glimmertjes loopt ze naar binnen en ze komt dus thuis met leuk leesvoer voor man lief :slight_smile:

Geweldig toch! vooral het kleine boekje legendary watches is top!

1 like

Zo, dat heb je goed voor mekaar!
De mijne vond het eerst gek…toen begon ze meer en meer bandjes voor haar klok te kopen/kado te vragen. Nu heeft ze al meerdere horloges en zowat meer bandjes dan ik heb voor mijn horloges en ze wil (ondanks dat ze ze veelal niet haar ding vindt) toch de klokjes die binnenkomen graag om mijn pols zien…ook de "foeilelijke’ G-Shock :smiley:

Het ging een beetje mis bij de Magrette…die wil ze ook om, maar dat komt pas als ie een mooi leren bandje krijgt, dus ben nog even veilig :wink:

Het is leuk als je partner zich genoeg verdiept in de materie op deze manier, veel plezier met je mooie boekje :slight_smile:

Als ik het vraag, zal ze het wel voor me meenemen, maar zelf zal ze daar niet opkomen, tenzij mijn zoontje meegaat:D
Maar een mooie aanwinst, heb je wat te doen vanavond… :~

Grt. Rene

Het antwoord is: nee. Kan er niets anders van ‘bakken’.

Mijn beste,

Wie goed doet, goed ontmoet!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Echt perfecte boeken zeg, zit nu te bladeren alle speciale Panerai’s van 1997 tot 2012!! Ik zie echt modellen die ik zelf nooit op internet gezien heb laat staan in het echt :slight_smile:

Ruilen? :wink:

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Wie goed doet, goed ontmoet!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik heb het super gedaan, maar toch is nu mijn spaargeld naar de maan.

Hahaha nee ga niet ruilen, zei is het juist die de knoop doorhakt bij de meeste grote aankopen die ik afgelopen tijd gedaan heb op horloge gebied, ik denk dan nee ik doe het niet, en dan zegt zei joh je geniet er van koop gewoon het kan toch :slight_smile:

Ja.
Mijn vrouw kwam eerst een keer thuis met de pre-pro Speedy en een paar jaar later met de Sinn EZM3…geen klagen dus.
Zelf heeft ze inmiddels obscure horloges als vintage Fortis Spacemen e.d.

Handig voor als zij hoofdpijn heeft. :smiley:

Die van mij kwam ooit eens met een klokje voor m’n verjaardag, ja een Skav, echt waar,
ik dacht hoe komt ze daar nou bij, maar later kon ik haar actie (en het klokje) erg waarderen.

Mhg.

nee, zo’n vrouw heb ik niet en wil ik ook niet…

LeenV Schreef:

Ja.
Mijn vrouw kwam eerst een keer thuis met de
pre-pro Speedy en een paar jaar later met de Sinn
EZM3…geen klagen dus.
Zelf heeft ze inmiddels obscure horloges als
vintage Fortis Spacemen e.d.

Obscure horloges als vintage Fortis Spacemen (tu), daar zou ik er ook wel één van willen.

Mijn vrouw heeft wel eens een horlogebox en een gereedschapset gekocht. Ook heeft Lianne een paar mechanische horloges.

Miriam heeft inmiddels wel een paar leuke horloges (van mij gekregen) en heeft er verder niet zo heel veel mee. Laat mij wel gewoon mijn gang gaan, zolang we maar gewoon normaal kunnen leven. Wil wel soms al weten wat iemand draagt op tv :slight_smile:

nee ze vind het maar niets ondanks haar 2 tw steels en een ecozilla
had liever een ander maar vind nooit meer zo’n mooie :wink:

Oordeel zelf na dit citaat:
“Leuk dat je horloges verzamelt, maar die digitale zijn ook soms heel leuk en dìe tikken niet zo hard.”

Inderdaad, mijn ouwe zakhorloge en de Junghans Astro maken behoorlijk kabaal.
De suggestie heeft evenwel wél als resultaat dat er nu een Junghans Mega 1000 onderweg is :slight_smile: .

Wat een geluksvogels zitten hier ook tussen he, ben niet de enige dus die verwend word :wink:

Mijn vriendin heeft niet zoveel met horloges, ze heeft een keer een mooie bijna NOS kommandirskie gehad en dat vond ze wel een “leuk” horloge.
De modieuze quartz van Danish Design, die ze vorig jaar kerst heeft gekregen vind ze mooier.
We delen wel de hobby van motorrijden, en sinds kort heb ik er ook kunnen interesseren voor het duiken.
Ach je hoeft niet alles samen te doen/delen, we vinden het beiden prima zo.

Mvrgr, Andre

Nee, zo’n vrouw heb ik helaas niet, maar gelukkig compenseert ze dat op vele andere vlakken :slight_smile:

Had ik maar zo’n vrouw :frowning:

De mijne is eigenlijk niet te porren voor horloges, hoewel ik haar na wat aandringen heb weten te ontfutselen dat ze de Omega Aqua Terra (vrouwen model) toch wel erg mooi vindt. Nu nog even budget vinden alleen :stuck_out_tongue: