Hebbes, zwart-wit Casio Duro

De witte had ik al omdat de zwarte uitverkocht was dacht ik, maar dankzij Andre een adresje waar de zwarte niet uitverkocht was dus meteen besteld en hier zijn ze nu broederlijk naast elkaar. Ik vindt het een leuk span.


iedereen veel plezier op de rikketik, ik kan helaas niet.

groetjes Lenno

4 likes

De tweeling compleet. Een heel erg prettig horloge. Ik pak hem altijd wanneer ik haast heb en geen tijd heb om een automaat aan te zwengelen.
Veel draagplezier.

Mooie set hoor!

maf hoe kleurstelling werkt de zwarte lijkt net ietd groter te zijn dan de witte,in mijn beleving .

gefeliciteerd,
dirk

Zwart lijkt inderdaad groter, zal wel door de foto’s komen.

Ze zijn allebei mooi!

(tu)

Ik wil graag dit model kopen maar ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Waar heb jij hem destijds gekocht?

Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.

Ik heb ze destijds bij creationwatches gekocht maar daar zijn ze ook uitverkocht.
Op ebay komen ze nog steeds voorbij.
Seiko en Orient hebben genoeg van dergelijke horloges met een rating van 100 meter.
Seiko 5 bijvoorbeeld.

groetjes Lenno

Seiko en Orient zijn een beetje boven mijn budget, ik heb nu op marktplaats op een Seiko 5 geboden. Als ik het budget had zou het een geweldige horloge zijn geweest! Bedankt voor het advies!

@Floris1

Dit lijkt de goedkoopste op Ebay te zijn, uit Spanje. Dezelfde verkoper verkoopt ook de blauwe en de bicolor variant, als je die leuk vindt?