Hebbes.....

Een tijdje terug het horloge aan de linkerkant van dit partijtje, wat ik vandaag op Ebay heb gescoord, gezien en ik moest het hebben.

Helaas waren er meer mensen die er ook zo over dachten. Maar ik wilde het horloge zo graag hebben dat ik flink in de buidel wilde tasten. Het bod 10 seconden voor de veiling eindigde was slechts 10% van het eindbod, er waren dus meer kapers op de kust.

Hier foto’s van het net, zoals het horloge eruit zou kunnen (gaan) zien.

Stukje info van het net.

Here is a very uncommon, wild and exotic, MASSIVE 1970’s SWISS chronograph produced by the ROYCE watch company. Eska watch company was was founded 1918 in Grenchen, Switzerland by S. & E. Kocher and registered the name ROYCE. This watch is HUGE; measuring 38.5x44mm; like a solid block of stainless steel! Valjoux 7734

Dat ziet er erg fraai uit(tu) Gefeliciteerd!

Och, och wat zijn er toch mooie vintage spullen te vinden.
Prachtig. Proficiat.

Ziet er heel mooi uit! Vooral met een leren band lijkt het me een erg mooi horloge. gefeliciteerd :smiley:

Kijk, voor dit soort horloges is het heel normaal dat je diep gaat! Wat een prachtexemplaar!

Menno

Fantastisch mooi horloge, gefeliciteerd!!!

mvg, Frans

Heel erg mooi, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar foto’s van het horloge als je het binnen hebt.

mooi ding!

btw, wat is dat voor een “bubbeltjes” band?

Ja, dát is met recht een welverdiend ‘hebbes’!! :}
Ik ben benieuwd naar je bevindingen als je het horloge in huis hebt.

Stony Schreef:

mooi ding!

btw, wat is dat voor een “bubbeltjes” band?

Dat is stingray oftewel roggenleer :slight_smile:

Vet (tu)

Volgens mij heeft een vriend van me een vintage Royce doosje liggen, ik ga eens kijken of ik dat kan bietsen voor je (tu)

gr. Roel

Krabong Schreef:

Vet (tu)

Volgens mij heeft een vriend van me een vintage
Royce doosje liggen, ik ga eens kijken of ik dat
kan bietsen voor je (tu)

gr. Roel

Dat zou mooi zijn Roel (tu) Altijd een mooi gezicht een zelfde merk doos bij een horloge.

Hele toffe vintage!

ziet er veel belovend uit!

Ik ben het niet vergeten maar ik ben nog 1 week heel druk, daarna ga ik op rooftocht :smiley:

gr. Roel