Hebdomas zakhorloge

Kortgeleden heb ik een reisklokje gekocht met een 8 daags Hebdomas zakhorlogeuurwerk daarin met zichtbaar anker.
Helaas ontbreken wat onderdelen zoals het uurrad wisselrad en is de balans kapot.
Ik kan geen calibernr vinden op het uurwerk en ook geen voorbeelden in het flume boekje.
Wie kan mij helpen.

Groet
Arie

Zal je niets voor vinden. Ergens een afbraakhorloge kopen.
De nieuwe calibers die men nu vindt bij Hebdomas zijn verschillend met de oude.

Hoi Arie,
Freddy heeft gelijk, dat zal lastig worden; de Hebdomas uurwerken staan niet alleen niet in de Flume, ze staan in geen enkel kaliber-herkenningsboek afgebeeld.
Ze bestaan in diverse groottes, dus dat maakt 't niet makkelijker, op Ebay Amerika staan momenteel diverse partijen onderdelen van Hebdomas kalibers 101, 102 en 503.
Bij Roemer in Duitsland staan de kalibers 101 en 500 in de kaliberlijst waarvoor delen leverbaar zijn, wellicht kun je daar even informeren:

Wat is de diameter van het uurwerk dat in jouw klokje zit? ik heb wel een sloper met een 19 lijns (42mm) uurwerk, balans en veertrommel ontbreken zowiezo, maar ik dacht dat het uurrad en wisselrad nog wel aanwezig waren; stuur maar ff een PM als je hier wat aan hebt.

Succes,