Hee! Mijn oude Festina helemaal achter in de kast terug gevonden

Kijk eens wat ik helemaal achter in mijn kledingkast heb gevonden? Mijn oude Festina Sport F16235/C.

In 2008 in de “Kaufland” in München gekocht. Echt werkelijk maar 4 keer gedragen ofzo want ik vond hem steeds te dun op mijn pols ogen, haha. Helemaal krasvij. :smiley: Toen ik erachter kwam dat ie echt té dun was (37mm) voor mijn kleine pols, was ik al 830km van de koopplek verwijderd. :stuck_out_tongue:

Na drie jaar in de kast gelegen te hebben heb ik hem vandaag toevallig gevonden. En de tijd en datum klopte zelfs nog; de batterij werkt dus nog steeds. X(

Leuk dat je hem hebt terug gevonden. De datum zal wel toeval zijn ivm 30-31! :slight_smile:

Verder moet je helaas nog even wachten voordat je hier iets te koop kan aanbieden.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Holy shit daar zeg je nu wat. :S Dat betekent dat iemand anders et dat ding heeft zitten klooien. >X Waarschijnlijk mijn vader…

-> Hehe, juah, nog vijf maanden ofzo. :stuck_out_tongue: Oh, moet ik dat laatste stukje tekst dan weghalen?

Ach, boeien. Ik kan hem voor hetzelfde geld op MP plaatsen. :stuck_out_tongue: -> Tekst heb ik weggehaald. (tu)

Ik heb het net aan mijn pa gevraagd en hij zei dat hij het horloge twee weken geleden nog heeft gedragen. :smiley:

Bosnialove Schreef:

Ik heb het net aan mijn pa gevraagd en hij zei dat
hij het horloge twee weken geleden nog heeft
gedragen. :smiley:

Maar goed dat die nog niet verkocht is! :wink:

Hehe, ja. :stuck_out_tongue: Maar dat komt nog wel… B)- hehe