Heeft er iemand een Maen Skymaster (besteld)?

Ow dat is top! Heel netjes voor een chrono, wil er echt een in het echt zien voordat beslis. Heb een Hudson gehad van Maen en verkocht (catch & release) en daar heb ik nu wel weer een soort spijt van.

Sorry verkeerd gelezen, thanks!

Hi, sorry voor late reply. Yes, Skymaster heb ik ontvangen en ik draag m nu een paar weken. Mijn bevindingen tot nu toe:

• Erg clean design en goeie afwerking.
  • Vintage vibe door 38mm en case voelt mooi in balans.
  • Uurwerk loopt op gemiddeld +2 sec - er zit een Top Grade ETA in.

Laat maar weten als er nog vragen zijn.

4 likes

Leuk dat je hem al 2 weken op de pols hebt! Ga je er nog een NA topic aan wijden met wat foto’s? Ik ben er wel benieuwd naar want ik heb er nog maar weinig van gezien of gelezen… Er staan ook nog geen reviews op YouTube. Dat was bij de introductie van de Hudson wel anders. :smile:

3 likes

NA please! :slight_smile:

Hi, sorry heb dit helemaal gemist… maar wat is een NA topic? :upside_down_face:

New Arrival,we willen foto’s :grin:

Aha I see! Haha - Ok heb even een photoshoot gedaan met wat verschillende angles en belichting.

18 likes

Dat ziet er erg goed uit,mooi horloge :+1:t2:

1 like

Ik dacht gewoon: Nieuwe Aanschaf.

1 like

Nieuwe Aanwinst.

1 like

Nieuw antwoord :frowning:

1 like

Zou zo maar eens kunnen :grin:

Zijn er nog meer mensen die dit horloge hebben aangeschaft? Ben vooral benieuwd naar foto’s van de zwarte variant

Ik ben wel geïnteresseerd in deze
Wat kost de Skymaster eigenlijk?

Kreeg vandaag bericht dat ze weer te pre-orderen zijn:

https://www.maenwatches.com/pages/skymaster?mc_cid=1cb7cb04f7&mc_eid=c6735df1df

Komt mij net niet uit, maar wellicht iemand anders…?

1 like

Best een interessante prijs,komt nog wel een stalen band bij wat mij betreft.
Welk materiaal is gebruikt voor de mooie smalle bezelinsert?
Waar komt dit horloge vandaan maw komen er nog heffingen bij ?

Materiaal vd bezel weet ik niet. Aluminium zou ik gokken op basis vd foto’s… (en de combi met hesalite). @Julesvh is eigenaar van Maen geloof ik. Hij weet het vast :slightly_smiling_face:

Ik geloof dat ze uit Zweden komen…

Hi Paul,

De bezel insert is inderdaad gemaakt van Aluminium zoals @Kasper al aangeeft. We bieden de opties aan om te kiezen tussen hesalite of domed saffier glas. We zitten in Zweden dus de prijs die je op de website ziet is ook de final prijs!

1 like

Mooi,mijn CW heeft ook zo’n mooie smalle aluminium bezel,wat mij betreft een pluspunt :+1:t2: