Heeft er iemand ervaring met de Seiko SKXA47K1 ( aka White Knight ? )

Ik sta op het punt dit horloge te kopen, nieuw, voor Euro 110,-
Ik ben al heel lang fan van Seiko Automaten, ik heb er 1, maar die is zo afgetuigd ( loopt uiteraard nog wel… )

Geen ervaringen ? Dan zal ik ervaring opdoen voor andere forumleden, want ik heb deze gekocht.

Haha, heel goed. Zelf het initiatief nemen. :wink:

Helaas, ik heb hier geen ervaringen mee, maar mijn ervaringen met Seiko zijn goed. Echte toppers voor een goede prijs. Net wat Andre eerder deze week zei:

ik snap niet dat men nog dure horloge’s koopt en dan nog zeurt over de prijs ook. :wink:

Met een Seiko heb je én een mechanisch uurwerk, de prijs is goed én de kwaliteit is ook top!

Laat het ons ff weten als je hem hebt ontvangen. Mag ik trouwens vragen wat de diameter is van dit horloge, vind hem zelf ook wel mooi. :smiley:

Als je de factor exclusiviteit vergeet, en alleen naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt.
blijft er , wat mij betreft maar één merk over , Seiko dus
en daar heb ik er ook wel een paar van.

maar ja vintage horloges zijn toch ook wel bizonder leuk en interessant,
en een exclusief horloge heeft toch zeker ook wel een bepaalde charme,zeker als het ook nog van een beroemd merk is :slight_smile:

maar ja, ik ben dan ook een horlogegek en verzamelaar. :smiley:

groet André

Helemaal mee eens Jaap-Wim. Ik heb intussen 5 Seiko’s, dus wel een beetje ervaringsdeskundige.
N.B. De eerste Seiko kocht ik nieuw in plus minus 1975, heb hem no steeds.
Groeten
Eeltje

Ik heb hem al, maatje nam mij zijn zwager ( klinkt vaag, ik weet het ) het er een heel stel uit het verre oosten gehaald, en verkocht via Marktplaats etc. Er was er nog 1, die heb ik vanochtend opgehaald. Eerste indrukken zijn goed, mooie klok, voelt degelijk aan, ook de band is van prima kwaliteit.