Heeft ie 'm ook in turqoise?

Vorig jaar een oranje Monster voor mijn vrouw gekocht. Via MP geloof ik.
Hiermee had ze geen excuus meer om die van mij te “lenen”.
Inmiddels heeft de klok een fors gedragen look (vintage noemen ze dat, geloof ik tegenwoordig). Liep ook iets te snel.

Paar weken geleden een probleempje:

http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/9D747DFF-8CC7-4AE4-BCA3-47243CBB91E0_zpsts6yux2i.jpg.html

Hup naar Monsterwatches, en Rob suggereerde dat hij er beter een nieuwe plaat in kon zetten, want alleen het lumen plakken dat werd niet mooi.
Toen mijn vrouw dat hoorde gingen d’r oogjes glimmen, want dat knaloranje, dat vond ze eigenlijk niet zo mooi.
Of Rob ook iets in blauwgroen, pardon turqoise had.
En jawel, Rob had nog een plaat van een vijfje liggen.
Vandaag kwam ie terug, ook netjes weer afgeregeld.

Ik vind het persoonlijk heiligschennis, maar ze vindt 'm prachtig, ook al is ie wat groener dan turqoise.

http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/306E65A1-8590-4755-843C-6E1BA4F0FC66_zpsk96rufd9.jpg.html

Bedankt, Rob!

Ben het met je vrouw eens… de groene is veel mooier :wink:
veel draagplezier gewenst met dit bijzondere monster!

Mooie kleur!

Ik vind die plaat wel mooi, alleen hik ik steeds weer tegen dat vijfje-logo aan.
Maar als er nou ook nog een paarse Monsterplaat zou bestaan, dan wil ik dat niet weten, want dan ben ik mijn oranje monster waarschijnlijk kwijt.
Die service van Rob is trouwens wel geweldig.

Mooi(tu)
Staat 'm goed

ik kan ook niet wennen aan dat schildje van die vijfjes, je moet ervan houden.
En Rob is the best, natuurlijk

grootmokum Schreef:

als er nou ook nog een paarse Monsterplaat
zou bestaan

Die bestaat. Er is een paarse ‘Night’ of ‘Dark’ Monster.
Vind het groen van de nieuwe wijzerplaat van TS wel heel fraai en dit maakt 'm wel uniek. Maar ik ben toch ook wel erg gehecht aan de originele Monster wijzerplaatlayout.

Prachtig die groene wijzerplaat een hele verbetering.

Dat kan natuurlijk ook nog, gewoon een andere kleur. Zelf vind ik de originele kleur mooier en vraag ik me af of ze weet waar de ‘5 voor staat’, maar ze is er blij mee en dat lijkt me het belangrijkste in deze.

Ik weet vrij zeker dat ze absoluut niet geinteresseerd is in waar die vijf voor staat :smiley:

Lekker houden zo!

Ik vind hem erg mooi. Bovendien, waarom zou het ‘5’ schildje niet kunnen? Er zijn ook ‘5’ monsters, in het oude monster zit hetzelfde uurwerk…geen probleem allemaal voor mij.
O ja, de groetjes nog van haar blauwe neefje…

Dick

Best aardig. Het belangrijkst is toch dat zij het mooi vindt?

Hoewel, jij loopt er naast :wink:

Ik vind em zeer geslaagd!

SZEN010 heeft een paarse plaat… kost je een redelijke duit, maar kan in je Monster gezet worden…