Heeft iemand al ervaring met Seiko Spirit?

De Seiko Spirit lijn? en dan met name de JDM, nieuwste mecha-quartz releases?

Zag een tijdje geleden een video op Youtube over dit model en dit model blijf ik bij terugkomen. Super mooi ding voor 164 euro, maar dat kan ook meteen de reden zijn dat ik 'm wil; hij kost toch maar zo weinig…

Ben benieuwd of iemand 'm hier al heeft:

10 likes

Die groene is wel mooi!

1 like

Voor dat geld lijkt me dat er weinig mis kan gaan.
Ziet er leuk uit :+1:

1 like

Dat is zeker waar. Alleen gaat het wel weer van het budget af van de echte doelen haha.

Wel een mooi horloge, wel een quartz.

1 like

Hahaha, dat heb ik ook altijd.
Probeer het nu bij mijn doel te houden en door te sparen.
Maar dan ineens valt mijn oog weer op wat leuks en pluk ik weer wat uit mijn potje.
Ben soms te zwak :relieved::persevere:

2 likes

Vind die met de grijze plaat wel een gaaf ding hoor

Heb nu een stalenband onderweg, op de foto heb ik die van mijn Ginault erop zitten. Wereld van verschil. Maar prima horloge voor het geld.

Even Solojapan contacten :wink:

3 likes

Haha precies dat.

1 like

Ziet er goed uit! Voor hoeveel heb je 'm daar op de kop kunnen tikken?

€ 220, volgens mij. Was een bijzondere order omdat Solojapan toen nog niet vanuit Spanje kon versturen. Dus ik kreeg hem rechtstreeks vanuit Japan met dus ook de invoer rechten.

1 like

Die blauwe is mijn favoriete kleur!
Altijd leuk een Seiko! :smiley:

1 like

Mooie watch, vooral die grijs/blauwe! Apart, mecha-quartz en een mooi formaat. Prijskaartje geeft 250,- aan?

1 like

bij sakura watches voor 164 in de sale!

'+ 35 euro verzendkosten (+invoer etc?), wel even goed om in het achterhoofd te houden

1 like

Ja oke maar dat is te verwachten uit japan natuurlijk. Het blijft een jdm model!

Maar volgens mij werd er hier laatst besproken dat je geen invoerrechten meer hebt als je een horloge in japan besteld?

ja wel, dus 22% volgens mij.

1 like