Vroeg mij af of iemand dit horloge al zijn bezit had. De plaatjes op internet geven nooit helemaal het juist beeld van een horloge vind ik. Nu kan ik gewoon naar de winkel gaan om hem daar te bekijken.
Maar het leek mij op deze manier ook makkelijk om positieve/negatieve reacties te horen ten aanzien van het horloge zelf.
Het zal misschien pijn aan jullie oren doen deze vraag, maar is deze er ook mogelijk met een batterijtje? Kon dit niet achterhalen op internet.
Heb momenteel één automaat en merk toch dat ik hem niet zo vaak om heb omdat ie als ik hem pak net weer altijd stilstaat.
En ja, ik weet dat er die dingen bestaan die je horloges in de rondte draaien.
Deze is hetzelfde op de cijfers-indices na, Prima horloge, mooie zichtbodem, deze WIL je niet eens met een batterijtje:) en elke keer op tijd zetten, kwestie van een half minuutje toch?
Is deze van jou? Mooi ding, dus er wel tevreden mee?
Bedankt, mocht je er nog meer foto’s van hebben zou ik ze graag zien!
En dat halve minuutje om op tijd te zetten wil er smorgens nog wel eens bij in schieten als je al 3x gesnoozed hebt voordat je je bed uit bent. Ik weet het, zet dan gewoon je wekker een half uur later!
En dat halve minuutje om op tijd te zetten wil er
smorgens nog wel eens bij in schieten als je al 3x
gesnoozed hebt voordat je je bed uit bent. Ik weet
het, zet dan gewoon je wekker een half uur
later!
Hierbij nog wat foto´s , de een wat beter als de ander.
Het is een Caliber 5 uurwerk wat er in zit. Heb nog voor je gezocht: in Chronos, duits horlogeblad, of ineen van die andere duitse bladen, heeft een keer een dubbeltest gestaan, van deze Tag Heuer en een ander merk, maar ik kan het nummer helaas niet weer vinden, baal ik van :X
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Ik vind het echt een gaaf horloge en ben daarom benieuwd naar de specs.
Ik ga nog eens wat snuffelen op het internet. Misschien kom ik iets tegen.
Orisfan, ik kan je wat gelukkiger maken; ik heb e.e.a. over jouw Tag Heuer gevonden:
Model: WV211A.BA0787
Omschrijving:
TAGHeuer Calibre 5 automatic watch movement
Water-resistant to 50 meters (165 feet).
Scratch-resistant sapphire crystal.
39 mm diameter polished steel case.
Scratch resistant sapphire case back.
Black or silver dial.
Date window at 3 o’clock.
Luminous hands and markers, diamond shaped hands.
Hand-fitted indexes and Arabic numerals.
Monochrome TAG Heuer logo.
Marking: CARRERA.
Fluted crown for easy winding.
Identical to the original model.
Five-row steel bracelet in alternated finishing.
Also available in black or brown calfskin with ecru stitching.
Solid folding buckle with safety push buttons.
Tag Heuer noemt het Caliber 5, ook al is het een eta. Er zijn genoeg andere horlogebouwers die ditzelfde uurwerk hun eigen naam geven, ook de gerespecteerde merken waarvan de horloges een veelvoud kosten dan deze Tag Heuer.
aangezien mij het niet lekker zat dat ik de test niet kon vinden ben ik nogmaals in de oude tijdschriften gedoken. Blijkt in ArmbandUhren te staan, ausgabe 7/04 en het ging om de beide nieuwe (toen) Tag Heuers Carrera, de "gewone"automaat en de chronograph. Veel andere specs staat daar ook niet in dan dat jij al had gevonden.