Heeft iemand een link naar een exploded view of oil chart van een ETA 2472 voor me ? thnx

alvast bedankt, (tu)

Yaffle

Hallo Yaffle,

Hierbij een technische documentatie van ETA 2450 (basis) tot 2474.

Deze documentatie is één van de eerste technische fichen die gemaakt zijn (zo uitgebreid). Toen was dat een zeldzaamheid, werd eens gemaakt van een veel voorkomend uurwerk.
Voor het smeerplan kan men altijd gaan kijken naar een hedendaags caliber, zoveel verandert er niet aan van onderdelen, wel kunnen de oliesoorten verschillen.






Ik begrijp niet dat de eerste foto groter is dan de rest !!!

Waarom kan ik de photobucket foto’s alweer niet zien ?? Iemand goede raad ?

Hardstikke bedankt!

@lucien: Kun je wel gewoon www.photobucket.com openen? Of ook niet? Als je een soort spyware blocker gebruikt, staat misschien in je hosts bestand (c: /winnt/system32/drivers/etc/hosts of c:/windows/system32/drivers/etc/hosts ) wel een regel als photobucket.com 127.0.0.1

dit houdt in dat die site niet te zien is(verwijst naar je eigen pc). Die regel weghalen zou dan de oplossing zijn.

Yaffle

Oh, dus foto’s op photobucket zitten vol spioneerwaren? Misschien dat ik m’n eigen Privoxy dan toch maar eens even moet opvoeden. Hoewel die emmers waarschijnlijk nog nooit van Macintosh gehoord hebben :wink:

Mac B’vo!

Sorry, ik ben niet meer zo op de hoogte v.d. laatste Nederlandse modekreten…? :slight_smile: