Heeft iemand een tip voor watchwinder voor 6 horloges?

Heeft één van jullie toevallig ervaringen of tips voor een watchwinder voor 6 horloges. Hij zou in de woonkamer komen te staan dus hij moet wel een beetje stil zijn. Prijs max 350.

Ik hoor het graag.

Niemand ervaring met winders?

Ramniv Schreef:

Niemand ervaring met winders?

Toevallig een tijd geleden iemand zoiets cadeau gedaan: http://www.ebay.de/itm/Uhrenbeweger-fur-8-Uhren-Klavierlack-CARBON-NEU-WatchWinder-NEW-/400410021765?pt=DE_Mode_Accessoires_Uhren_Schmuck_Uhrenkästen&hash=item5d3a4c0f85&_uhb=1#ht_2655wt_1139

(ik heb geen ervaring met de verkoper, dit was de eerste hit die ik op ebay.de tegenkwam, dus kijk zelf even hoe en wat!)

Was minder dan €200 kwijt en hij doet prima wat ie’ hoort te doen. Sowieso staan er op ebay.de wel een aantal leuke modellen voor een redelijke prijs, gewoon zoeken op ‘uhrenbeweger’. Het apparaat voelde ook een stuk luxer en duurder aan dan je zou verwachten voor die prijs. Ze hebben alleen geen complexe programma’s, maar in hoeverre dat nou echt nodig is… Tja, dan krijg je weer een discussie ala hommages ;).
Verder heb ik zelf een aantal prijzige modellen, maar daar heb je met dat budget helemaal niets aan :).

Overigens kwam ik er tijdens mijn zoektocht achter dat veel van die Chinese modellen ook voor een stuk meer door bepaalde winkels worden verkocht.

Ben wel benieuwd welke je zelf hebt?