Heeft iemand ervaring met EDOX Class-1 gmt worldtimer of edox opzich?

Zoals de titel zegt, heeft er iemand ervaring met de EDOX class-1 GMT worldtimer of edox als merk?

ik heb de Edox class 1 day date ben erg tevreden over de kwaliteit mooie details vooral de bezel van keramiek .
Prima merk sportief en stoer maar de prijzen zijn best fors.

Er zijn een paar dressy modellen die ik wel aardig vind, maar voor de rest vind ik het drie keer niks allemaal. Veel te prijzig voor quartz modellen imho. Ze moeten wat meer re-issue modellen maken :slight_smile:

ik draag al jaren Edox Delphin gewoon leuk horloge

:rofl:

1 like

:smile: slechts 4 jaar na dato…moet kunnen toch. :wink:

1 like

En toen kwam het verlossende antwoord!

2 likes

Ik heb heel lang deze gehad. Een Chronoffshore 1 Chronograph automatisch. Zalig horloge maar je moet wel tegen het gewicht kunnen :wink:

Ik heb de Edox CO-1 Sharkman II en sinds kort de Edox Skydiver. Prachthorloges; lopen perfect, mooi afgewerkt, Zwitserse degelijkheid.

Aah top! Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoe je op zo’n oud topic terecht bent gekomen?

Ik was op zoek of er meer mensen wellicht al de Skydiver hadden; zo bracht de zoekmachine mij hier.

2 likes

En? Hadden mensen al een skydiver?

Nope, niet kunnen vinden.
Zowiezo niet veel Edox-dragers hier heb ik het idee.

1 like

Klopt zeker, merk is idd niet zo populair op dit forum.

Wat is nu de reden dat het merk niet populair is en momenteel Oris wel ?
De skydiver vind ik echt wel een interessante klok.
Kwaliteit? Prijs? Uitstraling ?

1 like

Ondanks dat dit stokoude topic weer tot leven is geroepen, ben ik toch ook wel benieuwd waarom Edox zo impopulair is.

Ik heb nooit een Edox horloge in bezit gehad of überhaupt van dichtbij gezien, maar ik vind met name sommige dressers heel interessant.

Op het forum kom je wel enkele verhalen tegen over slechte service bij reparaties, maar verder is er bar weinig over dit merk geschreven.

Ik heb deze als festival/ vakantie horloge. Bevalt prima