Heeft iemand ervaring met KOBOLD watches

Hoi ,

Ik ben aan het overwegen om een KOBOLD Soarway seal duikers horloge aan te schaffen . Heeft iemand ervaring met KOBOLD www.koboldwatch.com.

Bij voorbaat dank

Ik heb zelf geen Kobold horloge. Het merk is bezit van Michael Kobold. Als je zijn horloges bekijkt zul je heel duidelijk het DNA van Helmut Sinn zien, en dat is niet verwonderlijk, want ze hebben in het verleden samengewerkt. Kobold mocht designs van Helmut Sinn gebruiken om deze op de markt te brengen.

Michael Kobold is een impulsief baasje, en hij is meer dan eens met justitie in aanraking gekomen. Een keer deed hij zich voor als en agent op een vliegveld, en is daarvoor gearresteerd.

Als ik zo het assortiment eens doorneem, dan schrik ik van de prijzen. Je bent m.i. veel beter af met een Guinand (Chronosport) of een Sinn horloge.

Voor de Soarway Seal duiekr heb je een meer dan goed alternatief in de U1 of U2 van Sinn.

gr,
Hans Mennink

Ik ben niet heel erg bevattelijk voor reclames, maar als de coolste man van het westelijk halfrond met een Kobold rond loopt…

Maar wie is de coolste man van het westerlijk halfrond?

Henrik Schreef:

Maar wie is de coolste man van het westerlijk
halfrond?

Is toch simpel :

nt

Kobold probeert voor zijn reclames zoveel mogelijk bekende koppen te organiseren, maar dat zegt mij nog niets over het merk. Ik heb ook niet de indruk dat er zoveel informatie over dit merk circuleert. Je komt het vrijwel nergens tegen.
Hou je er trouwens rekening mee dat als je een Kobold uit de VS laat komen, je ook nog even 20 procent van de aanschafwaarde bij de Douane mag betalen…
Zoals Nivelacoso al aangeeft, zou ik zelf óók eerder gaan voor een Sinn als ik een dergelijk horloge zou zoeken.

De coolste man van het westelijk halfrond? Voor mijn gevoel is en blijft dat Clint Eastwood! B)-

Ook ik vind de prijs aan de zeer hoge kant voor deze klokjes al hoewel ik de verschillende merken wel fraai vind!
En indd… enige gelijkenis met Sinn vertonen ze wel :wink: