Heeft iemand ervaring met verkoper SLD uit Ans (België)

Hi Allen,

I know, I know verkeerde topic, maar op een of andere wijze mag ik nog geen topic aanmaken onder ‘ervaring met verkopers’ (any clues?)

Via Chrono24 kom ik interessante klokjes tegen waarvan de verkoper SLD uit Ans (België) is. Echter kom ik geen website van de verkoper tegen. Heeft iemand ervaring met deze verkoper?

Ik kijk uit naar jullie reacties.
Groet, Les

@Less Heb hem even voor je verplaatst :wink:

1 like

Dank je!!

Niemand ?

Heb er 2 horloges gekocht afgelopen jaar en bij hem opgehaald in Ans. Hij heeft een klein metaalbedrijf en verkoopt vanuit zijn werkplaats horloges. Verwacht dus geen chique kantoor. Communicatie per mail verliep altijd snel maar wel in gebrekkig Engels. Bij het ophalen was het iets lastiger want hij spreekt alleen Frans.

Wat mij betreft 2 x een goede ervaring en met een beetje onderhandelen is er aan de prijs ook nog wel iets te doen.

Kan je zijn naam geven ? Ik woon in de buurt en heb hem zeker al een paar keer ontmoet (kleine horloge wereld), maar ik weet niets over SLD van Chrono24.

Bedankt voor je reactie, maar dat is dus het hele gekke. Hij communiceert zijn naam dus niet onderaan de e-mail wisseling.