Heeft Kim-Yong-Un nu ook zijn eigen horlogemerk ...

Ik vermoed dat een parmigiani je een paar euro’s meer zal kosten met een vergelijkbaar uurwerk, want volgens mij verzorgt vaucher fleurier de uurwerken voor dit merk … misschien weet @Bidle hier iets van, die is meestal wel vrij goed geïnformeerd over wat voor soort uurwerken er geleverd worden aan high end horlogemerken :blush: … kan mij zin ieder geval voorstellen dat parmigiani van deze move van vaucher niet heel erg blij wordt als het “enigzins” exclusieve karakter van deze uurwerken wegvalt

Vanuit bedrijfsstrategie is het uiteraard extreem onhandig om 1 klant te hebben die meer als de helft van je omzet realiseert. Het kan lang goed gaan, maar als de klant ineens een ander idee krijgt.

1 like

Parmigiani levert ook de wijzers en kast lijkt het…

Weer in feite een gewone rip off, in dit geval van Parmigiani. Maar dan: slecht gedaan. Treurnis dit. Vooral treurig dat Parmigiani hieraan meewerkt.

1 like

Die wijzerplaat met de vlinder erin :drooling_face:

1 like

Ik had een beetje hetzelfde gevoel…

Is gewoon een stalen Tonda 1950 met een andere wijzerplaat.

1 like

Lelijker wijzerplaat. En een lelijker bewerkt uurwerk zo te zien. Die man maakt gewoon alleen lelijke wijzerplaten en doet net alsof hij een uniek horlogemerk heeft… En dan gaat zo’n horlogeblog er een heel gewichtig artikel over schrijven. Ik begrijp zoiets niet geloof ik.

1 like

Gezien de afwerking e.d. vind ik de prijs eigenlijk meevallen.

2 likes

Naja … gesponsord artikel, dus dat zal ongetwijfeld meegespeeld hebben in de motivatie van abtw om het artikel te plaatsen :wink: … maar goed, wijzerplaten is smaak. Afwerking kan ik vanaf plaatjes wat moeilijk beoordelen, en een parmigiani heb ik nog nooit in het echt gezien, maar de afwerking zal subliem zijn … vond in ieder geval wel enigszins verrassend dat vaucher fleurier zijn uurwerken hieraan levert

1 like

Die kerel doet me denken aan downloadfile

2 likes

:see_no_evil:

Die man maakt lelijke wijzerplaten. Je kunt beter schrijven: ik vind …

3 likes

Dank voor het delen! Ik vind het mooie stukjes werk, die horloges, en had ze nog nooit gezien. :slightly_smiling_face:

Die geëmailleerde wijzerplaten met cloisonné techniek zijn echt bijzonder en heel moeilijk om te maken. Dat weet ik toevallig van zeer nabije bron.:ok_hand:

Zelf zou ik er echter niet in investeren en toch weer eerder gaan voor een mooi Zwitsers horloge voor dat geld.:wink:

1 like

De gaafste wijzerplaten evvaahh

3 likes

Ik denk dat ik voor t geld ook voor de meer gevestigde orde zou gaan, eerlijk gezegd :blush:

1 like